|
|
|
|
|
| Σχόλια |
|
| Μπορείτε να αναφέρετε υβριστικά σχόλια ή εκτός των όρων χρήσης με το αντίστοιχο κουμπί στο πάνω δεξί μέρος κάθε σχολίου. Η άσκοπη χρήση της δυνατότητας μπορεί να οδηγήσει στον αποκλεισμό σας από το σχολιασμό του ms|free |
|
 |
 |
Σχόλιο από: argonautis
ειδατε τη διαφημιση του alpha για το σαβκο στο grand prix ουγγαριας? '>. δηλαδη μαζι με το σασπενς (και καλα) και τη αγωνια (και καλα) μπανει και το team orders? ελεοοςςςςς |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
ο Σεννα ειχε πει καποτε οτι ο δευτερος ειναι ο πρωτος απο τους χαμενους...μαλλον γι αυτη τη πρωτια 8α μιλαει ο Μασσα. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Tzam
Οπότε ο Senna συνήθως χαμένος ήταν...Από τις 161 συμμετοχές είχε 41 νίκες.. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: F1 apo to 81
Φίλε μου Μάσσα, λυπάμαι που θα στο πω, αλλά η στιγμή που θα γίνεις νο 2 οδηγός έχει ήδη έρθει! Αν δεν το έχεις καταλάβει, μόνο εσύ και ο Μπαρικέλο έχετε υποχρεωθεί να χαρίσετε νίκη στο μέσο της σεζόν, τα τελευταία 30 χρόνια... Μπορείς να αποσυρθείς ελεύθερα! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
...δε το ειπε για εναν συγκεκριμενο δευτερο...για ολους το ειπε.Καποτε τρεχαν για τη νικη...τωρα τρεχουν για την εταιρεια.Κατι σαν κουριερ ενα πραμα. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: ferrari f10
eprepe na trakaroun metaksi tous giana to euxaristithite oloi sas....alla xonepste to...oi odigies tis ferrari einai oti otan oi duo odigoi tis einai konta autos pou tha kanei kalutero k stathero gurologio autos tha pernaei mprosta opia thesi k an exoun ston agwna..ti to sxoliazete oli tin wra???eleos!!!!asxolithite me ta metaksi sas trakarismata k aste tous kokkinous....eksalou oles oi omades exoun aliwsei apotelesmata me ton tropo tous ...i mipos kanw lathos???prwti fora ginete kati paromio???i ferrari mono to exei kanei???den nomizw... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: dimijim
Εγώ πάλι βλέπω νίκη Massa στην Ουγγαρία και μέχρι το τέλος της season θα έχει περάσει το Alonso. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
ναι κανεις λαθος...καμια ομαδα δεν εξαναγκαζει μεσω ασυρματου τον οδηγο της να κανει στη μπαντα.Αν το κανει το κανει με τη συναινεση του απο πολυ πιο πριν...αυτο σημαινει κατι το οποιο εσυ ΔΕΝ μπορεις να καταλαβεις . |
|
 |
 |
Σχόλιο από: dimijim
Προφανώς κύριε xps ο οδηγός μπορεί να πει όχι. Κι μετά να χάσει το συμβόλαιο του και τα λεφτά του. Αν είναι τρελός μπορεί... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: ferrari f10
esu pou ta katalaveneis ola ota lene kopse kapioi gttha mineis apo venzina esu ti katalaveneis???ee???k kati teties paparoules...otan o coulthard eipe mou eipan na kopsw 2 fores giana perasei o hakinen esu ti katalaves???tou to eixan pei prin ton agwna???gt egw to akousa tin wra tou agwna..i pali den katalava egw kala???pigene na deis an erxomai k tha to katalaveis... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: kmant76
ο massa ειναι σιγουρα νο.2 οδηγος, ο senna ηταν ο καλυτερος οδηγος ever , συμφωνω με τον xps , δεν νομιζω οτι αξιζει τον κοπο και τον χρονο να αναλυσουμε το ποιος ηταν ο senna , το top gear εκανε λιαν προσφατως ενα αρκετα κατατοπιστικο αφιερωμα, μεχρι και ο schumy τον χαρακτιρισε ως τον μεγαλυτερο οδηγο που ετρεξε ποτε, και δυστυχως xps ετσι ειναι τα πραγματα, τρεχουνε πλεον για τις εταιριες σαν κουριερ,αλλα υπαρχουνε ομως και τα motogp :) που εκει τρεχουνε και για το θεαμα..... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Kmant76
και η ferrari σιγουρα δεν ειναι η μονη ομαδα που το κανει, ολες το κανουνε, και αφου ετσι ειναι τα πραγματα ας αρθει η απαγορευση να ησυχασουνε και αυτοι και εμεις.... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
@F10 εσυ δεν καταλαβαινεις καν τι λεω εγω που στα γραφω ελληνικα και κανω και ωραια γραμματα...θα καταλαβεις τι λενε αυτοι νομιζεις?οι ΑΛΛΟΙ το κανουν με συναινεση ολων των πλευρων πριν τον αγωνα...δεν εκβιαζουν τον οδηγο οπως λεει ο φιλος @dimijim...εκβιασμος για α8ετηση εργιασιακης συμβασης ειναι ποινικο αδικημα....αν δε το καταλαβες και παλι συνεχισε τα χαριτωμενα σου. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: 8wmas
Παντα για τις εταιριες ετρεχαν οι οδηγοι στην Φ1...απο το 50....ωπο αδερφε ελεος...τι ακουμε δω μεσα... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: 8wmas
η αθετιση ορων συμβολαιου δεν ειναι λυση συμβολαιου? υπαρχουν οι οροι....υπαρχουν και τα ψιλα γραμματακια....δεν ειναι μονο ο υπαλληλος προστατευμενος αλλα και ο εργοδοτης...δεν κοιτανε μονο τη μια πλευρα οι νομοι.... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
@θωμας 1ον εχεις αγνοια της ιστοριας του αθληματος...2ον ουτε ο Μπαριτσελο ουτε και ο Μασσα εχουν υπογραψει συμβολαιο με ορο οτι θα ειναι δευτεροι οδηγοι...ουτε με ψιλα ουτε με χοντρα γραμματα.Εκτος αν ξερεις κατι που δεν ξερουμε.Οι ιδιοι αλλα και η Φερραρι δε λεει κατι τετοιο παντως. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: dimijim
@xps: Ναι είναι ποινικό αδίκημα αλλά ποιός θα βγει να κατηγορήσει την Ferrari. Κι αν το κάνει ο Massa ή ο οποιοσδήποτε όχι μόνο θα φύγει από την ομάδα αλλά δεν πρόκειται καμία άλλη να τον προσφέρει συμβόλαιο. Βέβαια θα έχει πέσει ηρωικά αλλά κανείς δεν θα το κάνει. Ο μόνος που το έκανε ήταν ο Piquet Junior. Που βρίσκεται τώρα; |
|
 |
 |
Σχόλιο από: 8wmas
οκ οκ....σε λιγο θα μας πεις οτι ο πολεμος στην Τροια εγινε για την τιμη του Μενελαου....οσο για τα συμβολαια...ποιος μιλησε για Νο1 και Νο2...μιλησα για καυθυνσεις ομαδας....εδω τα πραμματα ηταν απλα...ο Αλονσο ειναι πιο κοντα στον τιτλο αρα η ομαδα τον βοηθαει σε τετοιες καταστασεις...αν τα πραμματα ηταν αναποδα θα γινοταν υπερ του Μασσα...τετοιου ειδους ορους μπορει να εχουν τα συμβολαια...τετοιες κατευθυνσεις...οπως καθε αλλη ομαδα....οχι δεν ξερω κατι παραπανω ή συγκεκριμενο....αυτες τις πολυτελειες τις εχεις εσυ...ξερεις ηχογραφημενα μηνυματα στο κινητο..μπορει και κανα βιντεακι...γενικα φαινεσαι πιο ψαγμενος....εγω λεω απα τη γνωμη μου και τη στηριζω... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
δεν ειναι το ιδιο ...Ο Junior συνδεθηκε με κατι τελειως ατιμωτικο.. του παν να παει να πεσει σε τοιχο και το κανε.Οποιος δεν ειδε το Top Gear με τον Μπαριτσελο ο οποιος αφηνει να ενοηθει οτι εκβιαστηκε ας το δει και 8α καταλαβει......
http://www.youtube.com/watch?v=FFMWJMZfNig |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Ανδρεας-Αλονσο
Ας λεει ετσι ο μασσα,αν ξαναγινει το ιδιο πραγμα θα αφησει τον αλονσο να περασει,μιλαμε για εταιριες που κοιταζουν το συμφερον τους,οι χορηγοι πιεζουν,ο αλονσο ειναι ο μονος που εχει ρεαλιστικες ελπιδες για τον τιτλο οποτε θα ξαναγινει σιγουρα σε παρομοια περισταση,αλλα θα το κανουν πιο διακριτικα,δεν τιθεται θεμα,τζαμπα μαλωνουμε και η μακλαρεν το εκανε και θα το ξανακανει αν το χρειαστει ο χαμιλτον και η μακλαρεν παλι θα το ξανακανει αν το χρειαστει ο μπατον(σε περιπτωση που ο χαμιλτον μεινει εκτος διεκδικησης του τιλτο,ενω ο μπατον εχει ελπιδες,λεμε τωρα)και η ρεντ μπουλ θα το κανει για τον φετελ,ακομα και για τον γουεμπερ και παλια συνεχεια το εκαναν και η φερραρι και μακλαρεν και η γουιλιαμς και η ρενο,ολες,και θα συνεχισουμε να το βλεπουμε κατα κορον,αν δεν το θελουν οι της φια πρεπει να το απαγορεψουν στα σοβαρα,οποις βρεθει να το κανει εστω και συγκαλημενα να τιμωρειτε αυστηρα,αλλιως αν δεν τους πολυπειραζει ας το αφησουν να γινεται...οσον αφορα τον μασσα κατι μου λεει οτι ηταν στα προθυρα να τον διωξουν οι ιταλοι,αλλα μαλλον θα τον κρατησαν με την προϋποθεση να ειναι για φετος το νουμερο 2 και καθε χρονο που θα μενει να αποδιδει,φερνοντας καλα αποτελεσματα,αλλιως και παλι θα ειναι το νουμερο δυο,μαλλον το συμβολαιο του θα εχει ορους αποδοσης,αλλα ισως να φυγει και φετος,τα συμβολαια σημερα σπανε στο αψε σβησε με την ευελικτη μορφη που εχουν,μην παραξενευτουμε αν τον δουμε στο τελος να κουναει μαντηλια στο μαρανελο. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: dimijim
@xps: Ναι αλλά αν βγει κάποιος και πει καθαρά ότι εκβιάστηκε δεν θα τον θέλει κανείς. Ο Piquet Junior είπε ότι ο Βriatore τον ήθελε να πέσει στον τοίχο για να τον κρατήσει στη Renault. Και μόλις τον έδιωξαν από τη Renault μίλησε. Τώρα που βρίσκεται; Δηλαδή φαντάσου ότι βγαίνει αύριο ο Μassa και λέει Με εκβιάζουν να παραχωρώ τη θέση μου στον Alonso. Η Ferrari θα τον τελειώσει, θα φανεί ήρωας στους θεατές αλλά κανείς δεν θα του προσφέρει συμβόλαιο. Έτσι δεν είναι; |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Kmant76
δεν μπορω να σταματησω να συμφωνω με τον xps εψαχνα το link στο youtube του BAR για να το ποσταρω...ετσι ειναι δυστυχως τα πραγματα παιδια...δεν υπογραφουνε για νο.2 αλλα η ferrari ετσι λειτουργει, το εδειξε και στο παρελθον ,πως να το κανουμε και εμπασει περιπτωσει δεν ειμαι οπαδος maclaren ουτε αμυδρα αλλα το παραξεφτιλισε φετος η ferrari και ο γκρινιαρης της ....αυτο που εκανε στο τελευταιο gp δεν εχει προηγουμενο....και θα την καταστρεψει την ομαδα ο γκρινιαρης...κριμα γιατι παλιοτερα οδηγουσε....τωρα μας τα ζαλιζει καθε δυο εβδομαδες.... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Tzam
Πάντως γενικά όλο το θέμα με τα team orders αποκτούν νόημα μόνο αν στο τέλος της σεζόν έχουν καθορίσει το αποτέλεσμα. Αν δηλαδή ο Alonso πάρει το πρωτάθλημα για μερικούς πόντους, ενώ δεν θα το έπαιρνε αν δεν είχε γίνει η αλλαγή θέσεων με τον Massa, τότε είναι κατακριτέο το γεγονός και σηκώνει πολύ συζήτηση. Προς το παρόν είναι απλά φιλοσοφικό το θέμα και δεν έχει τόση σημασία, απλά αφενός εκθέτει την ομάδα και εφετέρου τον Alonso που έκανε τα πετυχημένα σχόλια Guys this is ridiculous και τα συναφή. Και όπως είπε και κάποιος σε άλλο post τουλάχιστον ο Schumi στην Αυστρία δεν απαίτησε την αλλαγή από την ομάδα στον ασύρματο και σιωπηλά παραδέχτηκε την αδικία με το να βάλει τον Barrichelo στο podium. Ο Alonso κάνει λες και του το χρωστάμε!!! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: vasilakos
...α ρε φιλιπακο.... κι εγω ειμαι ο σουπερμαν... ο αδερφος του σπαιντερμαν. μονο με τον μεγαλο κιμι ησουν ελευθερος να οδηγεις... την μια ειχες τον μιχαλακη πανω απο το κεφαλι σου,,, τωρα εχεις τον αλονσακο. α ρε Κιμι ποσο μας λειπεις.. πραγματικα μεγαλος οδηγος... με ολα αυτα τα γιουσουφακια που μπλεξαμε και τα στημενα τους.. σιχαθηκα την φ1 |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Kmant76
και κατι αλλο που ειναι λιγο εκτος θεματος, αλλα δεν ειναι καθολου τυχαιο που οσο ηταν ο todt στη ferrari δεν ηθελε επ ουδενι τον fernando στην ομαδα....και στην ferrari δεν μαθανε απο τα καμοματα του το 2007 στην mclaren...και τωρα ερχεται και η σειρα της Ferrari αποκαθηλωθει στη συνειδηση των οπαδων με αυτα τα γεγονοτα... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: 8wmas
μια ερωτηση...αν ο Μπαριτσελο ενιωθε τοσο ασχημα....τοσο ταπεινωμενος....τοσο πνιγμενος....τοσο δευτερος.....τοσο και αλλο τοσο....γιατι δεν εφθγε στο τελος της χρονιας? γιατι εμεινε αλλα 3 χρονια...? |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
οι εταιρειες θα δωσουν συμβολαιο σε οποιον θελει ο κοσμος...ο ανδρας εκει μετραει...οταν δε φοβαται τις συνεπειες..οχι οταν κανει την παπια και να σαι σιγουρος οτι 8α ανταμειφθει στο τελος...οσο για τον Τζουνιορ αν δε τον κραζαν ολοι πριν και μετα το σκανδαλο να σαι σιγουρος οτι μια χαρα 8α ειχε συμβολαιο εστω και για τη δημοσιοτητα....αν ο Μασσα εκανε την υπερβαση τωρα 8α ειχε την τυχη του Webber θα φαινοταν σαν ηρωας και οι σπονσορες λατρευουν τους ηρωες..Δεν ειναι τυχαιο ομως οτι η Φερραρι διαλεγει παντα μετριοπαθεις οδηγους για δευτερους....θελει @@ να υποστηριζεις το δικιο σου. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Kmant76
δεν πληρωνοταν και λιγο φανταζομαι.... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: 8wmas
εφοσον ειναι τοσο περηφανος Βραζιλιανος και καλα κανει....και εφοσον λεει οτι οταν υπεγραψε στη Φερραρι δεν υπεγραψε για Νο1 αλλα για ισαξιος....και εφοσον του ηρθε τετοια εκπληξη στην Αυστρια, δε το περιμενε με τιποτα...και εφοσον δε το αντεξε....γιατι εμεινε? γιατι να μη φυγει στο τελος του 02...γιατι να μεινει λοιπον αλλα 3 παρακαλω χρονια? |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Κωστας
@8wmas,πες τα φιλε,ετσι ειναι,οταν ενας οδηγος παει για τον τιτλο ενω ο αλλος αγρον αγοραζει οχι απλως ειναι καλο,αλλα επιβαλεται να στηριξουν αυτον που παει για τον τιτλο,αμα πηγαινε ο μασσα για τιτλο και ηταν στη πρωτοπορια ο αλονσο και δευτερος ο μασσα,θα γινονταν ακριβως τα ιδια,ασυρματος και αλονσο,ο μασσα ειναι ταχυτερος απο εσενα,επιβεβαιωσε οτι καταλαβες το μηνυμα...αλλα τοτε οι περισσοτεροι δεν θα λεγατε τιποτα,γιατι πολυ απλα σας τσουζει ο αλονσο,ενω τον μασσα χεσμενο τον εχετε,ξαφνικα ρε παιδι μου ολοι αγαπησαν τον μασσα...ναι ναι και μετα ζησαμε εμεις καλα και ο μασσα καλυτερα... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Kmant76
εμενα προσωπικα δεν με τσουζει καθολου ο alonso , o ιδιος αλλωστε ζημιωνει τον εαυτο του και την καριερα του, και αν δεν κανω λαθος ειναι πολλα τα χρονια χωρις πρωταθλημα, πιο πολυ χαλιεμαι να βλεπω να ευνοουνται ποτε οι μεν ποτε οι δε και δεν βλεπω θεαμα....για αυτο και αναφερθηκα πιο πανω στα motogp, θα προτιμουσα να εχει θεαμα η f1 αλλα αυτες οι εποχες εχουνε περασει φαινεται.... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Κωστας
@Tzam,1ον)με την ιδια λογικη χωραει συζητηση και ο τιτλος του χαμιλτον,αφου αν ο κοβα στη γερμανια το 2008 τον καθυστερουσε λιγο ακομα,αντι να κανει στην ακρη λογω του οτι του το ειπαν στον ασυρματο,μπορει να μην εβγαινε πρωτος,αλλα δευτερος η τριτος η τεταρτος η ακομα και να εγκατελειπε απο συγκρουση με τον ομοσταβλο του παμω στη μαχη και 2ον)ο σουμαχερ στη αυστρια ζητουσε απο την ομαδα να πει στον μπαρικελο να τον αφησει να περασει,αλλιως να του σπασουν το συμβολαιο,μην ξεχνιομαστε,μια χαρα το απαιτησε ο σουμι... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Tzam
Φίλε @Κώστα ίσως και να χωράει συζήτηση ο τίτλος του Hamilton αν και στην περίπτωση με τον Kovalainen ήταν πολύ ταχυτερός του νομίζω...Για το δεύτερο που λες δεν ξέρω ίσως έχεις δίκιο. Πάντως δεν το ακούσαμε την ώρα της μετάδοσης να ξενερώσουμε...Τώρα τι συμφωνούν μεταξύ τους στο briefing της ομάδας..ο Θεός και η ψυχή του. Απλά ήθελα να πω ότι η συμπεριφόρα του Schumacher ήταν γενικά πιο ήπια από αυτή του Alonso..έστω αυτή που φάνηκε. Και το τακτ μερικές φορές δεν είναι κακό..Και για να αναφέρω ένα παράδειγμα ένας φίλος μου χθες είχε μια γκόμενα σπίτι και εκεί που καθόντουσαν της λέει Θες να σε γ@μήσω?? Η γκόμενα προφανώς ήθελε...αλλά έφυγε!! Γιατί δεν υπήρχε τακτ!! Αν δεν της το έλεγε και απλά το έκανε θα ήταν και οι 2 ευχαριστημένοι τώρα...Ο Alonso μου θυμίζει το φίλο μου... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
@tzam...μηπως η γκομενα ειπε στον φιλο σου πριν φυγει ..καντο οπως ο Σουμαχερ....? |
|
 |
 |
Σχόλιο από: dimijim
@Κωστας: Αν ξαναγίνει όπως ακριβώς το λες θα είμαστε για κλάματα. Αναφέρομαι στο σενάριο με τον Massa να πηγαίνει για πρωτάθλημα και στον αγώνα να είναι δεύτερος με τον Ισπανό μπροστά. Αν γίνει όπως το λες και η Ferrari πει ο Massa είναι ταχύτερος από εσένα, επιβαιβέωσε ότι κατάλαβεσ το μύνημα τότε θα είμαστε για κλάματα. Αυτό δεν πρέπει να ξαναγίνει έτσι. Τώρα αν ποτέ υπάρξει τέτοια εντολή: ναι θα υπάρξει σε τέτοιο σενάριο αρκεί να είναι στους τελευταίους αγώνες κι όχι όπως τώρα στο μέσο της season. @vasilakos: Πράγματι λείπει ο Kimi. Πολύ καλύτερα θα τα πήγαινε η ferrai με αυτόν γιατί όπως λες ο Massa ήταν ελεύθερος να οδηγήσει. Αλλά όλο και κάποιο σκάνδαλο θα βγάλει ξανά ο Alonso και θα έχουμε αλλαγή στη Ferrari... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Tzam
@xps...δεν το είπε..αλλά σίγουρα ευχήθηκε να είχε γίνει έτσι... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: George Scuderia
Ρε παιδες γιατι κλειδωθηκε το post με τι πτερυγες,επεσαν βρισιδια? |
|
 |
 |
Σχόλιο από: fivos
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΙΜΙ ΤΟ 08 Ο ΜΑΣΣΑ ΗΤΑΝ 20 ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
Αν η ομάδα έχει πραγματικά την ευκαιρία να πάρει το πρωτάθλημα, θέλω το καλύτερο για αυτήν. Παντος αυτη την τελευταια δηλωση δεν μας ξεκαθαριζει αν ειναι τον κατασκευαστων η οδηγον
|
|
 |
 |
Σχόλιο από: FERRARI-PURE PASSION
Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι αυτοι που λενε οτι απο αυτο που εκανε η ferrari σιχαθηκαν την f1 θα επρεπε να σταματησουν να βλεπουν εδω και παρα πολλα χρονια.Γιατι κραταει χρονια αυτη η κολονια και οποιος εχει λιγο μυαλο θα μπορουσε να καταλαβει σε παρα πολλες περιπτωσεις οτι με τον ενα ή τον αλλο τροπο δινοντουσαν team orders για το συμφερον της ομαδας!!!Το μονο που δεχομαι ειναι οτι ηταν λαθος ο τροπος που το εκανε η ομαδα και ειδικα ο massa.Τωρα οσο για τον BAR,πολυ κλαμα ρε παιδι που!!!Δηλαδη θελει να μας πει,οτι αν τον αφηναν θα επερναι πρωταθλημα????Χλομο το κοβω ως κατακιτρινο!!!!!Μια ζωη ηταν στη σκια του schumi και τον χαλασε οταν χριαστηκε καποιες φορες να βοηθησει την ομαδα!!!Ακομα και το 09 παλι την γκρινια αρχισε!!!Πολυ κριμα ρε γαμωτο γιατι τον συμπαθουσα!!!!Οσο για τους φιλους της Mclaren που τα φερνουν σαν παραδειγματα θελω να τους θυμησω οτι παρομοιες δηλωσεις εκανε και ο KOV για την ομαδα τους οταν εφυγε!!!Ετσι ειναι οσοι δεν καταφερνουν να κανουν κατι οδηγωντας και μενουν στη σκια τουν teammates τους φευγοντας αρχιζουν την γκρινια για να δικαιολογησουν την κακη τους αποδοση!!!Ο massa τωρα μου κανει εντυπωση η συμπεριφορα του γιατι οπως ειπε και ο ιδιος και ιδιος εχει βρεθει στη θεση του alo to 08!!Δηλαδη τοτε του αρεσαν ενω τωρα οχι?Μακαρι να ηρεμησει γιατι παλι μπορει να βρεθει σε αντιστοιχη θεση και να κινηγαει αυτος πρωταθλημα και τοτε θα θελει τη βοηθεια του alo!!!! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: dimijim
@fivos: Αυτό αποδεικνύει ότι ήταν και οι δύο πολύ καλοί οδηγοί. Για να είσαι 20 βαθμούς μπροστά από τον Παγκόσμιο πρωταθλητή πρέπει να είσαι κ εσύ μεγάλος. @George Scuderiα: Κι εγώ την ίδια απορία έχω. Αλλά ξέρουμε την απάντηση... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: 8wmas
φιλε Κωστα το χεις λαθος εγω δε πηρα το μερος του Αλονσο εναντιον του Μασσα...απλα εξηγω πως το βλεπω εγω οτι επραξε η ομαδα....απο κει και περα....τον Αλονσο δεν τον κολακευουν τα λογια του στον ασυρματο...απο οποια πλευρα και να το δεις...τελος παντων...και για το Σουμαχερ φανταζομαι εχεις και εσυ ηχογραφημενο μηνυμα στο κινητο που ζητησε ο Σουμαχερ να κανει ο αλλος στην ακρη αλλιως να τον σκοτωσουν εεεε σορρυ να το διωξουν....εκτος και αν το παρεις απο το φιλο xps ή το φιλο mclaren 1979 αυτοι τα χουν... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
FERRARI-PURE PASSION@φιλε δεν πιστευω να υπαρχει εστο και ενας ανθροπος που πιστευει οτι θα κανει κατι αναλογο ο αλονσο αν του ζητηθει απο την ομαδα να παραχωρισει την θεση του στον μασσα, δεν θα το κανει θα παει για την νικη και ασ τον διωξουν |
|
 |
 |
Σχόλιο από: FERRARI-PURE PASSION
Και κατι ακομα.Ακουω καποιους να λενε οτι ητανλαθος να το κανει στα μεσα της season!!!Δηλαδη εσεις τι νομιζετε οτι θα εχουμε πολλες τετοιες ευκαιριες και θα μπορουσαν να το κανουν πιο μετα???Μην τρελαθουμε τελειως!!!!Ο ALO ειναι 43 βαθμους πισω και θα ρισκαρουν να χασουν 5!!!!Καθε βαθμος ειναι πολυτιμος!!!!!ΑΠΟ ΤΩΡΑ!!!!Ασε που ακουν συνεχεια οτι ο alo δεν αξιζε την νικη!!Γιατι ηταν πιο αργος και ο massa πιο γρηγορος και σταματησε για να τον περασει??Εχεται αναρωτηθει οτι ο alo δεν επιτεθηκε γιατι το θεωρουσε σιγουρο οτι θα περνουσε μπροστα χωρις να χρειαστει να εμπλακουν σε καποια μαχη???ολοι μηλαμε για ανταγωνησμο ακομα και μεταξυ teammates αλλο αυτο που για μας ειναι θεαμα για τις ομαδες ειναι ενα τεραστιο ρισκο που μπορει να τους στοιχισει παρα πολλα!!! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: vasilakos
FERRARI-PURE PASSION... οχι αυτο που εκανε η φερραρι σαν φερραρι,,, αλλα ο τροπος... το στημενο. συνενοησου απο πριν. @φοιβος και μπραβο του που ηταν 20 βαθμους μπροστα... στα 3 χρονια ο ενας ηταν πολυ καλος... αυτο δειχνει οτι εχει δυνατοτητες... αλλά δεν μπορει να τις βγαλει-δεν τον αφηνουνε- οταν εχει διπλα του τον μιχαλακη και τον αλονσακο. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
αντε πες και τρακαρανε μεταξυ τους....τι ακριβως θα τους στοιχιζε φιλε @pure passion?..αυτο δυστυχως ειναι το πιο τραγικο απ ολα στην υποθεση...σας εχουν κανει να πιστευετε οτι η Φ1 δεν υπαρχει για να σας ψυχαγωγει αλλα για να διαφημιζει προιοντα...αυτα δυστυχως ειναι τα σημαδια της εποχης που ζουμε...ειστε απλοι αποδεκτες διαφημισης χωρις απαιτησεις.....καταντια. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclarem 1979
υπαρχει λυση να βαζουν εκκεντρικους και νευρικους χαρακτηρες οδηγους να οδηγουν ετσι οι ομαδες θα φοβουνται να του μιλησουν απο τους ασηρματους |
|
 |
 |
Σχόλιο από: jimd28
φιλε George Scuderia στο αλλο κλειδωσανε τα σχολια γιατι μπηκε ενας παοκτΣης μακλαρεν και αρχισε χοντρο βρισιδι και χοντρα σεξουαλικα υπονοουμενα μεχρι που ελεγε οτι αν πετυχει το εν λογω τιφοζι θα του δειξει γιατι η μακλαρεν ειναι καλυτερη οποτε ΝΑ ΚΟΥΛΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΚΟΣΜΙΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: LambrosN
@tzam.Το ποσες νικες και ποσες συμμετοχες ειχε ο Senna δεν ειναι θεμα προς συζητηση.Ας εκαναν ολοι αυτοι οι βουτυρομπεμπεδες το 1/10 απο αυτα που εκανε ο Μεγαλος στην πιστα και τοτε το συζηταμε.Οι 69 pole position σε 141 συμμετοχες τα λεει ολα.Οταν εσπασε το ρεκορ ο Schumacher ειχε 200+ συμμετοχες. Γι αυτο ας μη λεμε μεγαλες κουβεντες. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: jimd28
φιλε mclarem 1979 δεν ξερω αν μπορει να γινει αυτο γιατι μετα εκτος απο φορμουλα 1 θα βλεπουμε και μποξ σε περιπτωση που τρακαρουν 2 ομοσταυλοι |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
jimd28@δηλαδη 2 σε 1
|
|
 |
 |
Σχόλιο από: jimd28
ακριβως εκει να δεις μετα θεαμα!!! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: George Scuderia
jimd28 thanks κατι ειχε παρει το ματι μου,αντε και με την νικη στην Ουγγαρια |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
jimd28@αν θυμασε σε ενα αγωνα το 2007 ειχαν τσακωθει μασσα αλονσο
|
|
 |
 |
Σχόλιο από: jimd28
George Scuderia απο το στομα σου και στου θεου ταυτι
mclaren 1979 για το 2007 δεν θυμαμαι αλλα θυμαμαι οτι του την ειπε χοντρα ο μασσα για την σιγκαπουρη το 08 και οτι ευθυνεται αυτος που δεν πηρε τον τιτλο.Μετα απο εκεινο περιμενα να γινεται χαμος στο Μαρανελο αναμεσα στους 2. Παντως αν το εχεις δει στο youtube κανε κανενα post για το 07 εννοω. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
http://www.youtube.com/watch?v=cMjknmNdvrM δεστε τους και απολαυστε τους |
|
 |
 |
Σχόλιο από: dimijim
@jimd28: http://www.youtube.com/watch?v=8S_9urzUrcY Δεν νομίζω το κλίμα στο Maranello nα είναι καλό. Από την αρχή της χρονιάς. Απλά δεν το δείνουν. Όσο για box + f1 ωραία θα ήταν... (πλάκα κάνω) |
|
 |
 |
Σχόλιο από: FERRARI-PURE PASSION
vasilakos σε αυτο συμφωνω απολυτως!!!xps εσυ δηλαδη ρε φιλε τοσο καιρο που βλεπεις εισουν ικανοπιοιμενος γιατι ολα γινοντουσαν σωστα και δικαια!!!!Ενω τωρα καταλαβες οτι η ferrari ειναι σκατρη και δεν αξιζει να παρακολοθουμε???Αν θες τη γνωμη μου μακαρι αυριο το πρωι να κανανε μια συμφωνια να σταματησουν οι team orders και να τους αφημανε ελευθερους να κανουν οτι θελουν!!!Τοτε ναι θα ειχαμε θεαμα και θα το ευχαριστιομουν 1000 φορες περισσοτερο!!!Το θεμα ειναι οτι αυτο δεν προκειται να γινει και αν δεν το κανει η ferrari θα το κανει η Mclaren η η RBR και αυτο εννοω οτι θα χασουν!!!Το θεμα ειναι που συμφωνω απολυτα ειναι ο τροπος που το κανεις!!!!Σε αυτο η ferrari ηταν τραγικη!!!! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Tzam
Φίλε @LambrosN φυσικά το σχόλιο δεν έγινε για να μειώσω το Senna. Ο Senna είναι σημείο αναφοράς δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό. Το σχόλιο πήγαινε στο ότι ο δεύτερος είναι ο πρώτος χαμένος που έκανε ο @xps με το οποίο διαφωνώ και απλά το έθεσα έτσι για να δείξω ότι ναι μεν είναι ωραία ατάκα αλλά δεν ισχύει. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
Παντος πιστευω οτι η ΦΙΑ δεν ειναι βλακες φυσικα και ξερουν οτι δινοντε team orders δεν τους πειραζει να δινοντε με κοσμιο τροπο αλλα με προκλιτικο και προστυχο τροπο οπος εκανε η φερραρι ειναι που του πειραζει |
|
 |
 |
Σχόλιο από: δημήτρης
Το autosport.com φιλοξενεί δηλώσεις του Webber ο οποίος στηρίζει τη Φερράρι και τον Αλόνσο, λέγοντας ότι η ομάδα έδωσε στον Massa την ευκαρία να απομακρυνθεί, δεν μπόρεσε, άρα team orders. Οποία υποκρισία!!!! Στην Τουρκία ο Vettel τον είχε κυριολεκτικά καβαλλήσει, o Hamilton θα τους περνούσε και τους δύο, και ο ίδιος δεν έκανε στην άκρη, έτσι, για το καλό της ομάδας ρε γαμώτο. Ξέρουμε ότι είναι φιλαράκια με τον Αλόνσο. Έκανε ήδη την απαραίτητη δήλωση συμμόρφωσης και υποτέλειας στη Φερράρι, και τον βλέπω του χρόνου στη Φερράρι μαζί με το φιλαράκι του. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
@tzam απο ποτε ακριβως δεν ισχυει?...εχεις ακουσει ποτε δηλωση αθλητη πριν τον αγωνα.... θα τα παω πολυ καλα ευχομαι να βγω δευτερος?...σε ολα τα αθληματα ο δευτερος ειναι απλα ο πρωτος απ αυτους που δεν πετυχαν τον στοχο τους.....I race to win......οπως ειναι και η αγαπημενη ατακα του Αυρτον. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
xps@θα διαφωνισο εν μερι μαζι σου για τον λογο οταν ξερεις οτι δεν εχεις την ταχυτητα ουτε για βαθρο π.χ μακλαρεν στην γερμανια , πριν τον αγωνα θα ευχεσε για μια δευτερη θεση, παντα φιλικα μιλαω μαζι σου |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Tzam
Φίλε @xps αν ήταν έτσι θα έπαιρνε βαθμούς μόνο ο πρώτος. Επίσης θα έπαιρνε λεφτά μόνο η πρώτη ομάδα κ.λπ. Επειδή το λένε οι αθλητές δλδ ισχύει?? Οκ όλοι τρέχουν για την πρωτιά αλλά άλλο αυτό άλλο ο δεύτερος είναι ο πρώτος χαμένος..Μην το συζητήσουμε άλλο δεν αξίζει. Δε σε ανάγκασα να συμφωνήσεις μαζί μου, τη γνώμη μου λέω. Μπορεί και να ισχύει τι να πω... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
με ολους φιλικα μιλαμε....και μη το παιρνεις ως αποτελεσμα αλλα ως κινητρο!Σημασια εχει ποιο ειναι το κινητρο σου...εισαι Χαμιλτον και πας για τη νικη η εισαι Μπατον και βολευεσαι με 19 δευτερες θεσεις για να παρεις το πρωταθλημα...εισαι Αλονσο η Σουμαχερ και βασιζεσαι σε ξενες πλατες η εισαι Μπαριτσελο Μασσα και κανεις στην μπαντα οταν σε διαταξουν.Το.... i race to win ...εκφραζει αποκλειστικα το εσωτερικο κινητρο και την ψυχη....μπορει να το ισχυριστει ακομα και ο Κομπαγιασι κι ας ειναι η 6η η καλυτερη θεση που εχει παρει ποτε. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: iolas
Παιδιά πραγματική μάχη μεταξύ ομόσταβλων μπορεί να γίνει μόνο όταν μάχονται και οι δύο για το πρωτάθλημα. Όπως ο Senna με τον Prost στο τέλος των 80s ή οι Alonso-Hamilton πριν απο δύο χρόνια. Στην πρώτη περίπτωση είχαμε συγκρούσεις και στην δεύτερη το πρωτάθλημα πήγε στον Kimi, και για εξωαγωνιστικούς λόγους βέβαια. Team orders και π@π@ριες. Το αυτονόητο κάνουν όλοι είτε έχουν όρο στο συμβόλαιο είτε όχι. Μόνο αυτοί που παίζουν στοίχημα έχουν κάποιο δίκιο, αν και νομίζω πως αυτοί είναι πιο πονηρεμένοι και δεν παίζουν τον αδιάφορο Massa για την συγκεκριμένη περίπτωση. Και πολύ ασχοληθήκαμε με το θεματάκι. Εδώ οι μεγάλες ομάδες θέλουν και τρίτο μονοθέσιο στο grid. Εσείς για ποιόν λόγο νομίζετε? |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
xps@Το i race to win ισχυει οταν εισαι ταλεντο η εχεις ενα απο τα γρηγοροτερα μονοθεσιa στην πιστα η και τα 2 μαζι αλλιwς i race and will see |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
iolas@για να μπουν και 3τα αυτοκολητα santander
|
|
 |
 |
Σχόλιο από: Sl@sh
Massa εγώ είμαι ο Πλανητάρχης! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
...και τι απ τα 2 δεν ειχε ο Μασσα?....ταλεντο η το καλυτερο μονοθεσιο?...ψυχη δεν ειχε...thats all... δε τρεχει για να κερδισει αλλα για να κερδισουν οι εργοδοτες του...ελπιζω να καταλαβες τι ενοω. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
http://www.youtube.com/watch?v=sUIYUcxiHaA αυτο ειναι για σενα ΜΑΣΣΑ |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
χps@απολυτα |
|
 |
 |
Σχόλιο από: asd
Μετα το ατυχημα δεν ειναι ιδιος και φαινεται... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
asd@και εκει που παει να βρει τον εαυτο του τον ακρωτηριαζει πνευματικα η ομαδα, κριμα γιατι πολλοι θα ειχαν χαρει την νικη του μασσα, την πρωτη του μετα το ατυχημα |
|
 |
 |
Σχόλιο από: GOULAS
ουχαχα... πάντα χιουμορίστας αυτό το παιδί -Ο Massa- |
|
 |
 |
Σχόλιο από: δημήτρης
Αν γράψει ενα δισεακτομύριο φορές στον πίνακα δεν είμαι ο νο 2 οδηγός. δεν είμαι ο νο 2 οδηγός θα το πιστέψει και ο ίδιος. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: ferrari team
o massa panta 8a ine stn kardia mas o no.2 odigos se opia omada k na tre3i ..k na 3eri pos an dn simorfo8i na voi8isi tn omada sosta , eki 8a mini.. dn ine pramata afta epd o alonso kinete se alo epipedo na tu paraxorei tn 8esi me tetio tropiastiko k fanero tropo ... kalitera na min to ekane. den tn ftani pu mexri tora rezili mas ekane me tis parusies min mas kani ke 3eftilla epd mia fora etixe na fre8i se evnoiki 8esi ... eleos!!! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: gazokiller
φίλε xps είπες αντε πες και τρακαρανε μεταξυ τους....τι ακριβως θα τους στοιχιζε??
δε θα στόιχιζε τπτ στην ομάδα κ στους οδηγούς η απώλεια βαθμών??
ή θες να μου πεις ότι ότι κ να γίνει δεν υπάρχει καμια μα καμια πιθανότητα ειτε η ferrari είτε ο alonso να πάρουν το πρωτάθλημα?
τόση αυτοπεποίθηση για την ομάδα σου??
όπως επίσης έδειξε τι ψυχή έχει ο massa μετά την απώλεια του τίτλου το 08.
πιστεύω οτι μιλαω αντικειμενικα κ πάντα φιλικά |
|
 |
 |
Σχόλιο από: D_Lanos
Ferrari 1ος οδηγος Alonso - 2ος Massa
Mclaren 1ος οδηγος Hamilton - 2ος Button
RedBull 1ος οδηγος Vettel - 2ος Webber
Εχει κανεις αντιρρηση? Δεν νομιζω. Οι team orders υπηρχαν και θα υπαρχουν. Να μου το θυμηθειται ο Massa οταν φυγει απο την Ferrari θα αρχισει να κελαηδαει. Τωρα κανει τουμπεκι ψιλοκομμενο. Και δεν προκειται να ξανειναι ποτε ανταγωνιστικος πολυ οπως το 08. Μετα το ατυχημα του δεν εχει επανελθει πληρως. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: 8wmas
φιλε μου xpsστο βιντεακι που με εβαλες χθες να δω ο ιδιος ο Σεννα ειπε οτι ειμαι χαρουμενος που πηρα αυτο το πρωταθλημα για μενα, για την ομαδα (Μακλαρεν) για τη Shell (κυριος χορηγος).....σα να μη βγηκαν τωρα οι εταιριες ε? Ο Σεννα δε φαινεται να τους εγραφε τους εργοδοτες του στα μεγαλα του...δε δεχεσαι οτι οι εταιριες ηταν απο τη γεννηση του αθληματος...οκ εσυ ξερεις....
|
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
1o η Shell @θωμας μπορει να διαφημιζεται αλλα ειναι μερος της ομαδας οπως και η Honda...δεν ειναι χορηγος...η Philip Morris ηταν ο χορηγος...αν το ειδες ειμαι σιγουρος οτι καταλαβες τι ηθελα να σου δειξω...φιλε @gazokiller για να απαντησεις στο τι χανεις πρεπει να ξερεις πρωτα τι πουλας.Τι πουλαει η Φ1?ποιο ειναι το μοναδικο προιον που προσφερει?...ειναι το θεαμα η ειναι η προωθηση του ονοματος Φερραρι στην αγορα?πρεπει να αποφασισει επιτελους αυτη η ομαδα σε ποιον απευθυνεται...στους φιλους της Φ1 η στους πελατες της.Η θεση της ειναι λεπτη γιατι ουσιαστικα σπονσορας της ειναι μια αλλη εταιρεια που εχει το ιδιο ονομα κι εκει μπλεκει το πραγμα αλλα προσωπικα πιστευω εχει πολυ περισσοτερα να κερδισει στηριζοντας το θεαμα παρα κερδιζοντας το πρωταθλημα οδηγων.Ας αφησει και κατι επιτελους στην ιστορια της Φ1 για να το θυμομαστε για παντα περα απ τα ατυχηματα των Λαουντα ,Βιλινεβ την Αυστρια 2002 και τη Γερμανια 2010...Πιστευω οτι θα το καταλαβουν και θα το κανουν καποια στιγμη. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: nikos
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΕΛΑΕΙ...ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΙΣ! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Κωστας
@Tzam,εχεις δικιο φιλε,αλλα ο αλονσο ειπε ειναι γελιο αυτο που εκανε ο μασσα εκεινη τη συγκεκριμενη στιγμη,που ενω ο αλονσο τον ειχε περασει για μισο μονοθεσιο και υπηρχαν διπλα τους δυο μονοθεσια που εφαγαν γυρο και ενω ηξερε οτι αργα η γρηγορα θα δωσει τη θεση του γιατι δεν παει για τιτλο,ενω ο αλονσο παει,διακινδυνεψε μια πιθανη επαφη και διπλη εγκαταληψη,αν μη τι αλλο η κινηση του μασσα ηταν γελια... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: liostemi
Ρε παίδες, χαλαρώστε λίγο με το σούπερ ταλέντο που ακούει στο όνομα Φελίππε Μάσσα. Στην πραγματικότητα, ΧΑΡΗ του έκανε ο Αλόνσο που ζήτησε να κάνει πλάΐ. Γλύτωσε την ξεφτίλα, αφού έτσι κι αλλιώς το σίγουρο είναι ότι θα τον... κατάπινε! Στη χειρότερη περίπτωση ο σούπερ Μάσσα, θα τον εμβόλιζε (εκεί να δείς χαρά η ομάδα και οι σπόνσορες!!!), γιατί, όπως και να το κάνουμε το άτομο είναι... ψιλογκαγκά! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Κωστας
@dimijim,οντως μακαρι να μην ξαναγινει...επισης το οτι ο κιμι θα τα πηγαινε καλυτερα ειναι αποψη σου(που μαλλον οφειλετε στο οτι δεν τον χωνευεις),οπως και το οτι ο αλονσο θα φερει καποιο σκανδαλο... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Κωστας
@liostemi,+1,αυτο λεω και ξαναλεω,δεν αξιζε ο αλονσο να χασει τη νικη για εναν που κανει 4-5 αναλαμπες σε μια σεζον,στους επομενους αγωνες παλι κατω θα ειναι,ενω ο αλονσο εχει σταθεροτητα,δεν ειναι σουπερ ταλεντο ο μασσα,ειναι ενας καλος οδηγος,ενω ο αλονσο ειναι ενας σπουδαιος οδηγος...οσο για την προσπεραση πιστευω μπορουσε ανετα να τον περασει τον μασσα,αλλα η ομαδα βιαστηκε να παρει αυτη την αποφαση γιατι πλησιαζε ο φετελ...οπως λεει και ο φιλος liostemi αν τον εμβολιζε θα η ομαδα και οι σπονσορες θα ηταν δυσαρεστημενη,και παραλιγο αυτο να κανει ο μασσα οταν επιχειρουσε μαγγιες ενω τον ειχε περασει ο αλονσο... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: liostemi
@Κώστας
...αν δεν είχε γίνει η κίνηση για προσπέρασμα στα ίσα και η αψυχολόγητη αντίδραση από την πλευρά του Μάσσα, όπως επισήμανες κι εσύ, θα είχα κι εγώ τις αμφιβολίες μου. Τώρα είμαι σίγουρος γι αυτό που έγραψα παραπάνω και επιπλέον διαπίστωσα και την ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ από πλευράς Αλόνσο, που δεν νοιάζεται μόνο για τον εαυτό του, αλλά τον ενδιαφέρει το θετικό αποτέλεσμα για ολόκληρη την ομάδα! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: vasilakos
κωστας.... πως να κανει παραπανω απο 4-5 αναλαμπες οπως λες... οταν η ομαδα τον χαντακωνει? ειναι οδηγος ψυχολογιας κακος ή καλος... και η ομαδα χρειαζετε τους βαθμους του για να παρει το πρωταθλημα (οχι για φετος.. γενικα μιλαω),,, τον χρειαζετε να ειναι ανταγωνιστικος για να κοβει βαθμους απο τους υπολοιπους... αλλά οταν ειναι καλος τρωει φαπες... ετσι δουλεια δεν γινετε... η ομαδα 3η και ιδρωμενοι κ ο αλονσακος 4ος... με το ζορι. μια χαρα. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Κωστας
@liostemi,συμφωνω,αυτα που λενε μερικοι οτι ο αλονσο νοιαζεται μονο για τον εαυτο του και οχι για την ομαδα,εγω δεν τα ακουω,τον νοιαζει η ομαδα,για αυτην δουλευει αλλωστε και προσπαθει μαζι με τα στελεχη της να την ανεβασει,οδηγος που δεν πολυνοιαζεται για την ομαδα ειναι ο κιμι,μονο οδηγουσε και την εκανε μετα για το σπιτι του,δεν καθοταν να δουλεψει μαζι του...@vasilakos,κανεις λαθος,η ομαδα φετος,οπως και τις προηγουμενες χρονιες,αφηνει τους οδηγους τους μεχρι τους πρωτους 7-8 αγωνες να παλεψουν στα ισα και οποις παρει προβαδισμα τον βοηθαν στη συνεχεια,ε ο μασσα στα ισα εχασε κατα κρατος του αλονσο. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: δημήτρης
Εντάξει βρε παιδιά, αστειευόμαστε μερικές φορές αλλά η κατάσταση είναι πολύ πιο σοβαρή εάν δούμε για λίγο και την ανθρώπινη πλευρά της ιστορίας αυτής. Έχουμε λοιπόν. Τραυματίζεται ένας οδηγός και επιστρέφει την επόμενη χρονιά στην ενεργό δράση. Σωματικά είναι υγιής. Ψυχολογικά όμως? Φανταστείτε για ένα λεπτό τους εφιάλτες, τις φοβίες, την ανασφάλεια, τις αναστολές, κτλ. που είχε αυτός ο άνθρωπος. Τα ξεπερνά στη μέση της χρονιάς όλα αυτά και οδηγεί τον αγώνα. Η νικη είναι θεραπεία που χρειάζεται να παλλαγεί μια και καλή πό τον εφιάλτη. Η ομάδα του, αντί να χαρεί που ξανακέρδισε ένα οδηγό δικό της, που βγήκε από τα σπλάχνα της, αντί να τον ανταμείψει, τον διατάζει να κάνει στην άκρη για να κερδίσει ο πιο γρήγορος οδηγός. Με την απόφασή της αυτή υποβαθμίζει την ανθρώπινη διάσταση στο σπόρ, αποκλείει το αδύνατο από το σπορ, και το υποκαθιστά με το πιθανό. Βάζει τη λογική του bottom line, τα κέρδη της, πάνω από το σπόρ. Δεν θα είχα και σε αυτό αντίρηση, σε τελική ανάλυση, εάν η λογική του bottom line δεν υπέσκαπτε το κύρος του ίδιου του σπόρ και δεν ξεφτίλιζε την ίδια την ανθρώπινη ύπαρξη. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: liostemi
@δημητρης ...καλά όλα αυτά που γράφεις (αν και διαφωνώ με την... επέτειο του ατυχήματος, αλλά τα βρίσκω πολύ... ρομαντικά! Τα δις ευρό που ξοδεύονται στη F1, δεν αφήνουν περιθώρια για... συναισθηματισμούς... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: δημήτρης
@liostemi. . Όχι και τόσο ρομαντικά και συναισθηματικά. Για σκέψου τι θα κέρδιζε σε δημοσιότητα η Φερράρι!!! Αν ήμουν υπεύθυνος για τις δημόσιες σχέσεις της εταιρίας θα έβλεπα τη νίκη του Massa σα μάννα εξ ουρανού. Ειδικά αν ο Massa είναι ανταγωνιστικός και στον μεθαυριανό αγώνα, θα έστηνα ολόκληρο παραμύθι στα media για το comeback του ήρωα. Και αυτό bottom line προσέγγιση είναι, αλλά τουλάχιστον δεν προσβάλλει το σπορ και τη νοημοσύνη μας. Απλά απευθύνεται στην αίσθηση δικαίου του θεατή και τον κερδίζει. Στο κάτω-κάτω αυτός είναι ένας από τους ρόλους του σπορ στις σύγχρονες κοινωνίες. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
... η Φερραρι διοικειται ακομα με ορους και πρακτικες του 1960. |
|
 |
 |
Σχόλιο από: οκταβιανος
ΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΚΛΑΡΕΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΚΑΚΙΕΣ ΚΑΝΕΤΕ ΑΛΟΝΣΟ ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΠΧ |
|
 |
 |
Σχόλιο από: ΟΚΤΑΒΙΑΝΟΣ
xps se ponese poly o soymaxer kai h skoyderia se katalabame ante pigaine sto giatro gia xapakia
|
|
 |
 |
Σχόλιο από: mclaren 1979
ΟΚΤΑΒΙΑΣΜΟΣ@ετσι να κανεις το nickname σου οταν παρει ο 7κις τον επομενο τιτλο |
|
 |
 |
Σχόλιο από: dimijim
@mclaren 1979: Ας φτάσει πρώτα ο Hamilton τους 7 τίτλους και μετά πείτε για τον Schumacher... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: xps
Ας φτασει ο Σουμαχερ τον Χαμιλτον στην πιστα και δω ειμαστε |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Ioannis
μικρέ μου Φιλιππάκο, ήσουν, είσαι και θα είσαι Νο.2 οδηγός. για να μην γράψω Νο.3 κτλ! ας μην έκανες πλάτες τόσα χρόνια στην γριά για να παίρνει τα πρωταθλήματα, μόνο και μόνο για να είσαι σε καλή ομάδα. μέχρι και ο καντέμης, ο Κίμι πήρε πρωτάθλημα για εσένα. κουλέ, πρωταθλητή των 10. βοήθα τον Φερνάντο τώρα να πάρει αυτό το πρωτάθλημα και μην ξαναμιλήσεις...!!! |
|
 |
 |
Σχόλιο από: 8wmas
το βιντεο και βεβαια το ειδα και δεν εχω λογο να σου πω οτι το δα ενω δε το δα....τελος παντων φιλε...τωρα τι παει αν πει μερος της ομαδας, δεν ηταν χορηγος? Αν ηταν μερος της ομαδας και οχι χορηγος γιατι μετεβη στη Φερραρι...γενικα παντως φιλε εισαι λιγο ισοπεδωτικος...πρεπει να το κοιταξεις λιγο...οσο για αν φτασει ο Σουμαχερ στο Χαμιλτον στην πιστα...καλο αλλα ακυρο.....δε συγκρινεις σωστα....και καποιος θα σου πει αντε να φτασει ο Χαμιλτον τα του Σουμαχερ και μετα να μιλησει....δεν εχει τελειωμο η κουβεντα...εδω ειναι η Φ1 μπροστα στα ποδια του Χαμιλτον και οταν καταφερει οσα ο Σουμαχερ τοτε μιλαμε....εστω και αν καταφερει οσα ο Σεννα που ειναι και ειδωλο του.... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: Κωστας
@Ioannis,πεςς τα να μην ακογουμαι μονο εγω,ο μασσα ηταν,ειναι και θα ειναι νουμερο 2,παει και τελειωσε το εχει αποδειξει πολλακις οτι δεν ειναι σταθερος... |
|
 |
 |
Σχόλιο από: F1man
Δυστυχως οτι εχτισε ολα αυτα τα χρονια O MASSA του τα γκρεμισε η FERRARI με την ανοχή του ιδιου. Ολος ο κοσμος της F1 τον ειχε παντα για μετριο και Νο 2 οδηγο. Αυτός ομως έδειξε οτι κατι μπορει να κανει οταν του δοθει η ευκαιρια. Το 2007 το πηγε σχεδον μεχρι το τελος κοντραροντας τον ΚΙΜΙ (μετα την μηχανικη βλαβη στην MONZA αναγκαστηκε να υποχωρησει) και το 2008 εχασε τον τιτλο για 1 βαθμο. Αυτο που δεν μου αρεσε στις δηλωσεις του ειναι τα περι ομαδας κλπ κλπ. Οσο εχεις μαθηματικες ελπιδες δεν δικαιουται η ομαδα να σε ξεγραφει. Η δηλωσεις του οτι δεν ειναι Νο 2 στην αυτη την στιγμη στην FERRARI μου θυμιζουν το παρακάτω ανεκδοτο: Καθονται 2 φιλοι και ο ενας γυρναει και λέει στον αλλον θα καθισεις να σε ΧΧΧΧΧΧ?. Απανταει ο αλλος Καλα φουστης ειμαι και θες να σου κατσω?. Θα σου δωσω 100€ λεει ο πρωτος. Ακουγωντας για τα λεφτα ο δευτερος τα οποια εχει αναγκη απαντα θα σου καθίσω αλλα φουστης δεν ειμαι. |
|
| |