FORMULA 1
» Αρχική F1
» Αρχείο ειδήσεων
» Αποτελέσματα
» Βαθμολογίες
» Πρόγραμμα
» Ομάδες / Οδηγοί
» Στατιστικά
» Specials
» LIVE
 
Βαθμολογία
1 L.Hamilton 182
2 M.Webber 179
3 S.Vettel 151
4 J.Button 147
5 F.Alonso 141
6 F.Massa 109
7 R.Kubica 104
8 N.Rosberg 102
 
     
Formula 1
     
 
MotoGP
» Αρχική MotoGP
» Αρχείο ειδήσεων
» Αποτελέσματα
» Βαθμολογίες
» Πρόγραμμα
» Ομάδες / Αναβάτες
» Κινητήρες
» Specials
 
Βαθμολογία
1 J. Lorenzo 235
2 D. Pedrodsa 158
3 C. Stoner 119
4 A. Dovizioso 115
5 V. Rossi 101
6 N. Hayden 99
7 B. Spies 90
8 R. de Puniet 75
 
     
MotoGP
     
 
WRC
» Αρχική WRC
» Αρχείο ειδήσεων
» Αποτελέσματα
» Βαθμολογίες
» Πρόγραμμα
» Ομάδες
» Οδηγοί
» Specials
 
Βαθμολογία
1 S. Loeb 166
2 S. Ogier 118
3 J.M. Latvala 105
4 P. Solberg 90
5 M. Hirvonen 86
6 D. Sordo 77
7 M. Wilson 48
8 F. Villagra 26
 
     
WRC
     
 
WSBK
» Αρχική WSBK
» Αρχείο ειδήσεων
» Βαθμολογίες
» Πρόγραμμα
» Ομάδες/Αναβάτες
» Specials
 
Βαθμολογία
1 M. Biaggi 352
2 L. Haslam 284
3 J. Rea 203
4 C. Checa 189
5 N. Haga 172
6 J. Toseland 160
7 T. Corser 149
8 M. Fabrizio 147
 
     
WSBK
GR F.BMW SLF GT1 GP2 IRC WTCC Αλλα...
 
     
 
Loading...
 
 
Σχόλια
Μπορείτε να αναφέρετε υβριστικά σχόλια ή εκτός των όρων χρήσης με το αντίστοιχο κουμπί στο πάνω δεξί μέρος κάθε σχολίου. Η άσκοπη χρήση της δυνατότητας μπορεί να οδηγήσει στον αποκλεισμό σας από το σχολιασμό του ms|free
Σχόλιο από: navar

μετά την απόλυτη πατάτα το 2007 η συγκεκριμένη ομάδα με τον μάρτιν στο τιμόνι δίχνει μία τρομερή ηθική !!!! δέν ξέρω έχω αρχίσει να τους εκτιμάω σιγά σιγά !
Σχόλιο από: jimd28

ΑΝΤΕ ΑΡΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΑΛΙΑ ΣΑΣ ΤΕΧΝΗ ΚΟΣΚΙΝΟ!!!!!!
Σχόλιο από: xps

επιτελους ειναι οριστικο....δειτε και τι εχει προσφερει αυτη η ομαδα στη Φορμουλα 1...................................http://www.youtube.com/watch?v=dpN0ODgK4mM&feature=related..........αργησαν λιγο αλλα τα καταφεραν.δειτε και τα 2 μερη.
Σχόλιο από: FERRARI-ΓΙΑΝΝΗΣ

Φιλε(@jimd28) μην λες για αντιγραφη γιατι και εμεις αντιγραψαμε το F-DUCT απο την MCLAREN.Το ωραίο παντως ειναι οτι οσο καιρο δεν κερδίζαμε η MCLAREN δεν ασχολιόταν μαζι μας αλλα μολις αρχισαμε να κερδιζουμε τα βρηκε παλι ολλα παρανομα ενω το F-DUCT το χειμωνα αυτης ηταν ΟΚ!
Σχόλιο από: Firewings_Mclaren

Πω πω ρε φίλε XPS... Μπράβο για το post ... Ανατρίχιασα ... Γιαυτό είμαστε Mclaren. Γιατί με αυτή οδήγησε ο μεγαλύτερος θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού !!!
Σχόλιο από: Spiros

@jimd28 Φίλε επειδή η εικόνα του προφίλ σου είναι πολύ μικρή, πες μου έχει f-duct η Φερράρι σου?
Σχόλιο από: xps

Εχει και ιστορικη αξια γιατι ειναι και η πρωτη φορα που μιλαει ο Σουμαχερ...επρεπε να ξεστοκαρει τα καπελακια για να το κανει!!!Η συνεχεια του χρονου στις κινηματογραφικες αιθουσες.
Σχόλιο από: navar

ανατριχιάζεις και μόνο που το βλέπεις !
δεν ξέρω αν είναι βλάστημο η σημαδιακό που ενας οδηγός με κίτρινο κράνος οδηγάει ξανά αυτό το μονοθέσιο !
μιας και αυτο το παλικάρι το έχουν ξεκατηνιάσει οι φερραρικοί , τα media και όποιος άλλος δεν τον πάει , χθές έπεσα πάνω ε αυτά τα 2 βιντεάκια !
δείτε τα και πείτε μου πως να μήν αγαπήσεις αυτόν τον οδηγό !
1) http://www.youtube.com/watch?v=SCpirFMy1eI&annotation_id=annotation_630251&feature=iv
και 2)http://www.youtube.com/watch?v=ch87P-jGzic

είναι απο τον αγώνα της τουρκίας στο gp2 to 2006
Σχόλιο από: xps

φιλε navar αγαπω τον Senna 25 χρονια τωρα και πιστευω πραγματικα οτι ζει μεσα στον Lewis...Ο Hamilton δικαιουται να φορα κιτρινο κι οπως του ειπε και η Βιβιαν Σεννα..... ο Αυρτον θα ηταν περηφανος για σενα...αυτο ειναι η mclaren....ο απολυτος σεβασμος στον οδηγο αθλητη και ανθρωπο!!!!!!!!!!!ο Λουκα ας ζησει με το κοκκινο αλογο του...man against the machine !!
Σχόλιο από: zissis

@xps ρε φίλε έχω βαρεθεί να σου βάζω + ιδιαιτερα για το τελευταιο συμφωνω απόλυτα (παρακολουθώ φ1 από το 85)
Σχόλιο από: pg

kala xalarose!!!ta mclaren tote eixan honda moter oxi mercedes......ta ksereis olaaaaaaaaaaaaaa
Σχόλιο από: pg

afou to eipe i vivian entaksei tote....auti kserei...
Σχόλιο από: stadi

........................McLaren............................
........................θρησκεια...........................
........................Γ---...............................
........................την................................
........................scuderia...........................
Σχόλιο από: xps

@pg...τωρα μας ενημερωνεις τι μοτερ ειχαν οι mclaren to 80?ειμαι 2 μηνες αναγνωστης του msfree και καθε μερα μαθαινω και κατι καινουριο.
Σχόλιο από: zissis

@pg το σιγουρο ειναι φιλε μου οτι δεν ειχαν κινητηρα φερραρι.
Σχόλιο από: Skywalker

Τόσο κολλημένος είσαι φίλε μου xps με τη Mclaren που ταυτίζεις τον Ayrton μ`αυτό το κ@λ@παιδο και μαμόθρευτο τον Χαμιλτον; Ήμαρτον τι θα ακούσουμε ακόμα.
Σχόλιο από: 8wmas

Και ο Σεννα μη σου πω αυτο θα του λεγε....Υιε μου εισαι ο συνεχιστης μου! Δωστα ολα και κανε με περηφανο να πας την ομαδα μας ψηλα...!γεια σου ρε μεγαλε stadi που βγαζεις και συνθηματα γηπεδου...δωσε κανα δυο ακομα ρε συ κριμα να πεις μονο ενα ...δωσε κανα κονδυλι να φτιαξουμε ενα ναο της Μακ να πηγαινουμε καθε κυριακη πρωι....οσον αφορα το θεμα....η Μακλαρεν παραπονιοταν για τη ΡεντΜπουλ για το υψος κατακτηριες-αγωνα και ειπε θα φτιαξουμε κινουμε αναρτησεις.....τωρα παραπονιεται για τη Φερραρι και λενε θα φτιαξουν κινουμενες αεροτομες? καλα το παν...
Σχόλιο από: pg

egw pisteuw oti o monadikos tropos na sigrineis 2 odigous einai otan odigane to idio monothesio...den ginete na sigrineis ton senna me ton shumi i ton hamilton i ton alonso.idika auti ti stigmi pou odigane diaforetika monothesia.apla tin epoxi senna autos eixe to astro pou leme...tin epoxi shumi to eixe o shumi..na kerdiseis agones apo epoxi thrulon k ws twra auto to exei kataferei enas apo oti kserw k einai se allo mixanokinito..valentino rossi.125-250-500-1000-800..!!!!stin f1 auto den tha ginei pote gt apla otan etrexe o senna oi alloi itan mwra akoma...giauto kopste tis sigriseis senna-shumi-hamilton -alonso k .k...k....k...
Σχόλιο από: xps

....αν ο 7κις δηλωνει οτι ο Αυρτον ηταν ο καλυτερος ολων των εποχων εμενα μου φτανει και μου περισσευει.Αν επισης οι σημαντικοτερες στιγμες στην ιστορια του αθληματος γιναν με μια mclaren να πρωταγωνιστει παλι μου περισσευει.για τα υπολοιπα βρειτε τα μονοι σας....να θωμα βρηκα και γω ενα συνθημα...κοκκινη θυελλα σουυυζα τ αλογακι!!!
Σχόλιο από: Skywalker

Ποια θεωρείς σημαντικότερη στιγμή; Όταν φύγανε κομμάτια από μονοθέσιο της Mclaren, σκότωσαν θεατές και μετά την απέβαλαν για μερικά χρόνια απ`τη F1? Αυτό είναι το σημαντικότερο γεγονός που κατάφερε η Mclaren.
Σχόλιο από: xps

και τι σχεση εχει η mclaren με την ασφαλεια στις πιστες?...παντως η ιστορικοτερη στιγμη της Ferrari ειναι σιγουρα ενας οδηγος που εχει φυγει απ το καθισμα του 10 μετρα στον αερα και ξεψυχα πανω σε εναν τοιχο.Του ιδιου οδηγου του ειχαν στερησει το πρωταθλημα 3 χρονια πριν με τις εντολες τους.
Σχόλιο από: xps

αν και μαλλον θα ενοεις την Μερσεντες
Σχόλιο από: Skywalker

Κοίτα, συμφωνώ ότι είναι η πιο ιστορική ομάδα (από τις ιδιωτικές) και η δεύτερη γενικά μετά τη Ferrari. Είχε τον κορυφαίο ίσως πιλότο στις τάξεις της αλλά το να λες ότι το πνεύμα του Ayrton Senna "ζει" μέσα στον Χάμιλτον, αυτό εμένα μου δείχνει το πόσο κολλημένος είσαι με τη Mclaren. Ο Χάμιλτον είναι από τα μεγαλύτερα κ@λ@παιδα που είχε ποτέ η F1. Ο Senna θεωρείτε τόσο σπουδαίος διότι ήταν και εκτός πίστας παράδειγμα προς μίμηση.
Σχόλιο από: Skywalker

Ο Schumacher αν ήταν "καλό παιδί" θα ήταν πολύ ψηλότερα στην εκτίμηση του κόσμου (εκτός από τους οπαδούς του) έστω και αν είχε πάρει και λιγότερα πρωταθλήματα. Δε λέω ότι δεν τα άξιζε αυτά που κατάφερε αλλά ήταν παλιοχαρακτήρας. Αυτός είναι και ο κυριότερος λόγος που του τα χώνουν τώρα όλοι όσοι δεν τον πάνε.
Σχόλιο από: xps

skywalker..δε ξερω αν το εχεις προσεξει αλλα ειναι παιδι.σε 10 χρονια που θα γινει αντρας θα τον κρινεις και ως τετοιον...για την ωρα δε με αφορα καθολου το θεμα ...μου φτανει να τον βλεπω να κανει τη μοναδικη κανονικη προσπεραση σε καθε αγωνα.Αν δεν ηταν κι αυτος θα μπορουσαν καλλιστα να δεσουν τα μονοθεσια με εναν σπαγκο και να τα τραβανε.ειναι ισως και ο μονος τροπος να γλυτωσουμε απ τα teamorders.
Σχόλιο από: ChRiS

@stadi -1. Έλεος, μην ποδοσφαιροποιούμε την F1 (αν κ δεν έχω δει ακόμα σχόλια τύπου ΦΑΠ ή ΜΠΕ)

Κατά τα άλλα, οφείλω να παραδεχτώ πως ο Whitmarsh δεν είναι definition cheater. Τα πρώτα δείγματα γραφής του είναι θετικά, κ ο Button δεν είναι τόσο no2, όσο ο Massa πχ
Σχόλιο από: johanmass

@skywalker, to monadiko kolopaido stin f1 einai o alonso kaito exei apodiksei polakis fetos.oso gia to atixima pou milas, malon den ksereis ti les. diavaze kai ligo istoria f1.
Σχόλιο από: dymitris

file Spiros...h ferari tou jimd28 deen exei f-duct.exei omws ekeinoa ta sxedia pou eixe h ferra ri to 2007 kai ta eklepse h mclaren.to thymasai....?poios phre to protathlima tote?...h ferrari....me poion?me to raikkonen....opote as mhn milaei h mclaren kalutera......................
Σχόλιο από: 8wmas

ασε ρε μεγαλε xps να πουμε....τις ειδαμε τις team order που δε δινει η ομαδαρα σου στην Τουρκια...καλα...
Σχόλιο από: iceman_m9

@ Skywalker gia to atixima pou milas, 8a anaferesai sto atyxima - distixima tis merchedes sto leman, pou meta twn agwna aposir8ike an 8umamai kala k oxoi apobli8ike (as me dior8wsoyn osoi kseroun gia to 8ema)

Υ.Γ. paidia stamatiste tis kokoromaxies
Σχόλιο από: mitsos

@xps +10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 kai sumplirono..... einai o odigos me tis perisoteres prosperaseis!!! den einai o alonso! den einai o massa! den einai o shumi! den einai o vettel! den einai kanenas! einai o hamilton!!! xps auto me to spago einai oti kalitero exw akousei mexri simera! min ta lete omos oi mclarenikoi hamiltonikoi auta giati guneste kakoi kai tsouzoun! @pg kai sxetika me tin patata pou petakses filarako h mercedes exei ton kalitero kinitira sthn f1 kai den ton exoun ekseliksei pote opos oi klapsiarides sthn ferrari kai stin renault! kai parakalane sthn red bull gia mercedes! akoma kai sthn ferrari tha ithelan mercedes na doun xara sta skelia tous! + oti me to atuxima pou sunevei me tin kerkida egune se mia epoxh pou o enzo sas den htan oute spermatozoario!! kai oi anthropoi perpatousan stis pistes opos sta rally! ta silver arrows taxeis akousta??? gia psakse ligo!! diavaste kai kana biblio! min blepete mono stis fotografeies! ediposiazeste me to erithro xroma kai ta aloga kai otan blepete ta gramata bgazete spiria...
Σχόλιο από: xps

ναι αυτο εννοει..η Mercedes αποσυρθηκε...@Θωμας οι μονοι δυσαρεστημενοι πιλοτοι της μακλαρεν απο την ιδρυση της ειναι ο Αλονσο κι ο Προστ...βιοι παραλληλοι...και οι 2 δυο φορες παγκοσμιοι πρωταθλητες και οι 2 πολυ καλοι οδηγοι και οι 2 αγαπημενα παιδια της FIA και των χορηγων και οι 2 οχι μονο δεν απαιτουσαν ισοτητα αλλα ηθελαν να ειναι πρωτοι ντεφακτο...δε μπορει να ειναι τοσο τυχαιο...
Σχόλιο από: SILVER ARROWS for life

http://www.youtube.com/watch?v=FXtb5eDUuQw
http://www.youtube.com/watch?v=CFoaFRG1rqo&feature=related


oti nanai eisaste.... akou ekei mclaren. apo istoria tipota e....? ma ti diaolo, apo tin epoxh tou alonso kai meta ksekinisate na vlepete f1?
Σχόλιο από: Αντι-φετελ, κιμι, σουμι, αλονσο, μασσα, χαμιλτον, μπατον, ροσμπεργκ, κουμπιτσα/webber ρε!

@@@stadi,πως την εκανε ετσι την σελιδα βρε;;και εμενα μου το εχει κανει επειδει εχω μεγαλο ονομα,αλλα εσυ το παρακανες με το σχολιο σου,μπορουσες να γραψεις και πιο λιγες τελειες,τεσπα παντα φιλικα μιλαω,να ξες.
Σχόλιο από: pg

patates petas esy edw mesa toso kairo clown e clown....apofasise maclaren i mercedes filarako...min mas ta prizeis me oti se sumferei.....san na sou lew egw oti otan i ferrari eixe saman pou alazan apo to xeri oi taxutites eseis anakatevate soupes akoma.....autes oi sizitiseis einai mpourdes.....pesta alou....clown
Σχόλιο από: navar

επιμένω πως πρέπει να δείτε αυτά τα δύο βίντεο....ετσι για να έχετε μια άποψη !!!

1) http://www.youtube.com/watch?v=SCpirFMy1eI&annotation_id=annotation_630251&feature=iv και 2)http://www.youtube.com/watch?v=ch87P-jGzic
Σχόλιο από: 8wmas

οπως δεν ειναι τυχαιο οτι και ο Σεννα ζητησε διπλα του παιδι για τα νερα....οτι ζητησε να ειναι ο Νο1.....οτι ζητησε να μη ξαναγινουν λαλακιες οπως γινανε με τον Προστ...απειλωντας με αποχωρηση απο την ομαδα..ελα φιλε οπως τα λες ειναι ακριβως....μην αλλαξεις τιποτα.....οτι εχεις γραψει ισχυει....
Σχόλιο από: xps

οτι ναναι @8wmas...o Senna ΠΟΤΕ δεν ειχε προβλημα με την ομαδα, και παλι τα ιδια βλεπω με τον Berger....Αφου θεωρεις ομως οτι ο πρωτος οδηγος της Φερραρι για 6 χρονια ηταν παιδι για τα νερα...την ομαδα σου μειωνεις.
Σχόλιο από: xps

@pg φιλε μου τα paddles της Ferrari ειναι βρεταννικη πατεντα βρετανικης εταιρειας του John Barnard ο οποιος και δουλευε στη Mclaren την προηγουμενη χρονια....μη λεμε οτι θεμε.
Σχόλιο από: pg

kala oti peis...i ferrari edwse tin patenta as to poume etsi k stin f1 k sta autokinita genika.k min mperdeuoume tin maclaren-honda -me tin simerini maclaren-mercedes...allo to ena allo to allo.ftiaxte ena kinitira maclaren gia monothesio k meta milame pali..k afou einai vretaniki patenta gt ta ferrari ta xrisimopiisan prwta????eee???gt????gia pes mou.....
Σχόλιο από: xps

τη mclaren φιλε pg δε την κανει ο κινητηρας της αλλα οι ανθρωποι και η φιλοσοφια της.Οπως και τιποτα δεν ειναι στην Φ1 ιταλικη πατεντα ετσι κι αυτο απλα παραγγελθηκε και αγορασθηκε απο καποιον βρετανο....ΤΙΠΟΤΑ στη συγχρονη Φ1 δεν ειναι ιταλικη πατεντα...εκτος βεβαια απ την προωθηση οδηγων για να πουλανε καπελακια.
Σχόλιο από: pg

Υ.Γ.: Πραγματικά εξαιρετική η τοποθέτηση του Ντέιβιντ Κούλθαρντ επί του θέματος, μέσω της στήλης του στην Daily Telegraph. Ο σκοτσέζος υπενθυμίζει ότι η F1 υπήρξε πάντοτε ομαδικό σπορ, άρα είναι λογικό οι οδηγοί να πρέπει να κάνουν ό,τι τους ζητηθεί προς το συμφέρον της ομάδας. Και αποκαλύπτει ότι η McLaren τον είχε διατάξει να κάνει στην άκρη για τον Μίκα Χάκινεν δύο φορές, το 1997 στην Χερέθ και το 1998 στην Μελβούρνη. Αυτό για όσους μέμφονται την Ferrari, με βάση απλά και μόνο το σκεπτικό ότι στο Γουόκινγκ δεν κάνουν τέτοια.

tuxaio???den nomizw....
Σχόλιο από: ...

oxxx 8EOULH mou ti allo tha akousw?????? katarxas filtate pg ta paddles pou exoun ta autokinita tou dromou opos ferrari lamborghini den exoun kamia sxesh me ta paddles twn monothesiwn... profanos den exeis dei pote timoni apo monothesio!!!! pano se auto to timoni briskode toulaxiston 2 paddles se kathe plevra kai exoun edelos diaforetiki litourgia!!! den exei kamia ma kamia sxesh h f1 me ta autokinita dromou! ola einai douleia tou marketing gia na pisoun kati gerodakia me gemata portofolia oti an agorasoun ena tetoio autokinito tha gunoun san ton shumi!!! ekton an exeis esu kamia ferrari sto garage sou pou exei pano sta paddles kanena sumplekth..... mono h mclaren katafere na ferei ena polu mikro komati auths ths texnologias twra sthn mp4-12c kai exei mia leitourgia san sumpleksh kai epitrepei na allazei taxitita se mideniko xrono... auta ta oliga gia na min leme koutamares.. kai sxetika me tous kinitires h mclaren mporei na min ftiaxnei kinitires alla ftiaxnei oles tis hlektronikes monades pou exoun ola ta monothesia akoma kai ths omadas pou upostirizeis... afhnei thn mercedes na ftiaxnei tous kinitires pou einai makran oi kalhteroi kai den gemizoun thn pista me kapnous...
Σχόλιο από: pg

ela re eksipne...sto logo sou????den to iksera oti den exei kamia sxesi to timoni tou monothesiou me ton autokinitwn...oso gia to an exw dei timoni apo f1 asto kalutera....min to sizitisoume ti exw dei egw...k den upostirizw kanenan suggekrimena..kontres me kanenan den exw...
Σχόλιο από: mclouis

φιλε jimd28 προτιμω την αντιγραφη απο τα ρεζιλικια που κανει η φερραρι. πηρατε 7 πρωταθληματα σικε. τελικα και αυτος ο μασσα πιονακι ειναι
Σχόλιο από: konstantinos

Giati sunexizetai i askopi suzitisi gia ena thema pou einai eureos gnosto kai i kathe omada krubetai piso apo to daxtulo tis oti den to kanei, plin tis Ferrari pou to dilonei anoixta apo to 1996 kai meta? Den einai ntropi na epilekseis poios tha trabiksei mprosta an einai na pas gia titlo kai poios tha sugontarei an xreiastei. Exoun ginei stin istoria tis F1 polu pio trantaxta apo to peristatiko tis Kuriakis. kai einai upokrisia na epikaleitai kapoios opados oti i omada tou den to kanei
Σχόλιο από: pg

kapoios exei dikio edw alla merikoi den to katalavenoun...
Σχόλιο από: mika83

@jimd28 ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΦΕΡΡΑΡΙ ΚΑΙ ΛΕΣ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΣ Η McLAREN? ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΠΟΛΥΑΣΤΕΡΑ....!! ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ? ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΤΕ, Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ... (ΒΛΕΠΕ ΒΥΡΙΛΙΟ....) ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΠΕΔΕΙΞΕ ΦΕΤΟΣ Η ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ????? ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ. ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ ΜΙΑ ΤΗΝ RBR ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΗΝ McLAREN.... ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΧΕΡΙ....
Σχόλιο από: konstantinos

Poluesteras? nai me poluestera. Giati kakos einai? panftinos kai katholou epikundinos opos to birulio (anoikste kai kanena biblio apo texnologia ulikon kai meta peite giati apagoreutike to birulio, den to apagoreuse i Ferrari apo moni tis). Mallon to noima tis ekseliksis kai tis antigrafis stin F1 den to exeis dei me tin kaluteri matia! Antigrafo den einai blepo ti kanei o allos kai to prosarmozo sto diko mou monothesio, antigrafo-klebo einai auto pou ekane i McLaren to 2007
Σχόλιο από: McGeorge

Πάτε ρε Whitmarsh εσείς με το σταυρό στο χέρι και περιμένετε έτσι να κερδίσετε τα λαμόγια της Ferrari. Σχεδιάστε ότι είναι να σχεδιάστε και παίξτε το τελείτσα κι εσείς. Ούτως η άλλος στη βιασύνη τους να το αντιγράψουν θα ξεχάσουν να διαμαρτυρηθούν.
Σχόλιο από: mika83

ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΡ4/22 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΙΟΝ ΚΛΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΕΡΡΑΡΙ.ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΟΠΗ. ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ....ΣΑΣ ΕΙΔΑΜΕ ΚΙ ΟΤΑΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΠΕΡΙΣΥ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ...
Σχόλιο από: 8wmas

καλα ρε xps αφου δεν ειχε προβλημα ο Σεννα και δεν ζητησε να εχει δευτερο οδηγο οχι τοσο καλο και να ειναι το απολυτο Νο1 στην ομαδα, μετα την αποχωρηση του Προστ ΟΚ...μας επεισες οτι τα ξερεις ολα....οτι ξερουμε ειναι μαλακιες και οτι ξερεις ισχυει...ενα μπραβο αδερφε...μια χαρα το πας...και μετα λες οτι κοιμομαστε εμεις...καλο...
Σχόλιο από: XPS

http://vimeo.com/13656079.......ελα θωμα βαλε νε δεις οσο προλαβαινεις γιατι το bbc τα κατεβαζει οπου τα βρισκει......
Σχόλιο από: Γιάννης

Φίλε Skywalker σίγουρα ο καθένας μας έχει τις προτιμήσεις του και σε ό,τι αφορά στο ποιά ομάδα είναι η «καλύτερη», η ιστορικότερη κλπ, και στο ποιος οδηγός ήταν, ή είναι, ο καλύτερος. Κάνεις όμως ένα λάθος για τον Senna. Ανήκω και εγώ στους θαυμαστές του εν λόγω οδηγού, και είχα την τύχη, λόγω ηλικίας, να παρακολουθήσω όλη την καριέρα του, ήταν τεράστιος οδηγός, αλλά καλό παιδί δεν ήταν... Λυπάμαι που το λέω, αλλά μάλλον προς το αντίθετο (για να δεδομένα της εποχής εκείνης) έφερνε, όπως και άλλοι κορυφαίοι οδηγοί βέβαια. Ένα μόνο θα σου αναφέρω: δε μου έρχεται τώρα η χρονολογία και η πίστα, αλλά ήταν ένας αγώνας προς το τέλος του, όπου ο Senna ήταν πρώτος, και επειδή είχε πολύ μεγάλο περιθώριο από τον δεύτερο είχε κόψει το ρυθμό του και πήγαινε χαλαρός για την καρό σημαία. Σε κάποια φάση ερχόταν από πίσω του με μεγαλύτερη ταχύτητα ένας άλλος, άσημος, οδηγός, στον οποίο ο Senna είχε ρίξει γύρο νωρίτερα, και έκανε το... λάθος να τον προσπεράσει. Φυσικά ο Senna δεν έχανε τίποτα απολύτως από το συγκεκριμένο προσπέρασμα, αυτό όμως δεν τον εμπόδισε στο τέλος του αγώνα να πάει να βρει το συγκεκριμένο οδηγό και να τον αρχίσει στις... μπουνιές! Τεράστιος οδηγός ο Senna, για εμένα ο καλύτερος όλων, αλλά άλλο πράγμα οι οδηγικές του ικανότητες και άλλο ο χαρακτήρας του. Και φυσικά αντίστοιχα αυτπομ ισχύει και για πολλούς άλλους οδηγούς.
Σχόλιο από: 8wmas

φιλε xps το ειδα το videaki...πολυ καλο...πρωτα απολα ο Senna (το χω ξαναπει αλλωστε) ηταν ενα θαυμα της εποχης του...η λεξη οδηγος αγωνων ειναι κομμενη και ραμμενη πανω του...αλλα δεν ειναι ο μοναδικος...ξαναλεω οτι κατα τη δικη μου αποψη το ονομα Σεννα κερδισε παρα πολλα απο το θανατο του ανθρωπου που εφερε αυτο το ονομα...οπως δειχνει to video ο Σεννα ηταν αυτο που λεμε ακραιος οδηγος...οδηγος που ηθελε να τερματι πρωτος με καθε μεσο....να κερδισει τον τιτλο με καθε μεσο....το εκανε με τον Προστ που δειχνει το video...περιστατικο παρομοιο με αυτο που επικαλειστε και κατηγορειτε το Σουμαχερ...το οτι ηταν ενας πολυ καλος ανθρωπος το δεχομαι αλλα δεν ηταν ο μονος, κανεις μας δε ξερει τελικα ποσο καλος ειναι ενας ανθρωπος μεσα του....κατεβηκε απο το μονοθεσιο σε ενα ατυχημα και πηγε να βοηθησει τον ανθρωπο εκεινο...ναι ειναι προς τιμην του...το οτι δε το εκανε ο Σουμαχερ ειναι λογος να τον μισεις? λεω γω τωρα...δεν ετυχε κανενα τετοιο ατυχημα ωστε να βγει και αυτος να βοηθησει καποιον...ουτε που ξερω αμα θα το κανε αν παρουσιαζοταν κατι τετοιο...αλλα ουτε και εσυ το ξερεις...ηταν πολυ καλος ανθρωπος αλλα απολυτος με ολη τη σημασια της λεξης μεσα στην πιστα....μαλλον καποιον κατηγορεις γιαυτο και δεν εχεις παρει χαμπαρι οτι το δικο σου ειδωλο ηταν το ιδιο απολυτος μεσα στην πιστα με αυτον που μισεις....δεν αξιζε ο Σουμαχερ 7? αξιζε 5 οχι? θα μπορουσε να παρει αλλα 2, που τα χασε ειτε απο ατυχημα ειτε απο ατυχιες...αν στην ομαδα ειχε πιο δυνατους ομμοσταβλους δε θα επαιρνε τοσα? με τα αν θα κανεις υποθεσεις? εν κατακλειδι το video ειναι πολυ καλο αλλα υπαρχουν τετοια και για το Σουμαχερ και δειχνουν τις ικανοτητες του...ο Σεννα για τους περισσοτερους ηταν ο καλυτερος, το οτι τον λεει Νο1 ο Σουμαχερ κατι δειχνει για το τι νοιωθει που τον ανταγωνιζοταν...αλλα δεν ειναι για ολους ο Νο1...και αυτο δε μπορεις να το απαρνηθεις ουτε να το αλλαξεις...αλλα απλα να το δεχτεις...και να πεις οκ για μενα αυτος για αλλον αλλος...γιατι πρεπει να σε ενοχλει αυτο?
Σχόλιο από: J.B.

καλο παιδι παντως ειναι ο Χαμιλτον απο οσους οδηγους εχουν περασει, μιας και κανει προσπερασεις στο SC, μεσα στα πιτ επισης, και κοπαναει και τους οδηγους απο πισω περαν του οτι αλλαζει και κατευθυνση καμια δεκαρια φορες για μην τον περασουν .... ;))))
Σχόλιο από: Redbull

@: 8wmas + 10 !!!!!!!!!!!!
Σχόλιο από: Red Devil

ΑΝΤΕ ΑΡΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΑΛΙΑ ΣΑΣ ΤΕΧΝΗ ΚΟΣΚΙΝΟ!!!!!!
Σχόλιο από: 8wmas

θα βρειτε πιο πολλες ομμοιοτητες αναμεσα στο Σουμαχερ και το Σεννα παρα διαφορες...ελαχιστες διαφορες θα βρειτε...και αυτο δειχνει κατι....αγιος και οδηγαρα δε πανε μαζι...μη το ψαχνετε...κατι ακομα για το Χαμιλτον...ειναι πολυ καλο για τον ιδιο και πραγματικα μεγαλη ευλογια που οδηγησε το μονοθεσιο με το οποιο ετρεχε και κερδιζε ο Σεννα....ειναι καποια ονειρα καποιων ανθρωπων που ειναι ευλογια να πραγματοποιουνται...η ζωη του τα φερε καλα και το ονειρο του εγινε πραγματικοτητα....και του αξιζουν 1000μπραβο γιαυτο...γιατι τιποτα δε σου ρχεται αμα το δε κυνηγησεις....ΑΛΛΑ ο Χαμιλτον δεν ειναι Σεννα και ο Σεννα δε ζει μεσα στο Χαμιλτον..αυτα ειναι κουταμαρες...
Σχόλιο από: navar

δεν βλέπω κανένας να σχολιάζει των αγώνα το GP2 instabul 2006 του hamilton........ δεν συμφέρει και τόσο να φανταστώ !
Σχόλιο από: mika83

ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ- ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΕΝΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ. ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. ΛΕΓΕΤΑΙ AYRTON SENNA- THE WRIGHT TO WIN
Σχόλιο από: Michalis_McLaren

Φιλε @XPS δεν ξέρω τι γίνεται αλλα όσα άρθρα βάζεις να δούμε που θέλω να δω,έχουν αφαιρεθεί απο το Youtube!
Σχόλιο από: xps

sorry φιλε αλλα τα κατεβαζει το bbc οπου τα βρει, ειναι εβδομαδα Ayrton Senna στο bbc και εχει συνεχεια θεματακια...stay tuned...http://vimeo.com/13656079...αυτο υπαρχει ακομα ομως.
Σχόλιο από: Κώστας Ν

@navar με ολο το σεβασμό βλέπω εναν οδηγο ο οποίος ειναι απο τους κορυφαιους αυτη τη στιγμη να περναει οτι βλέπει μπροστα του.ε οκ δεν μου λεει κατι.αν αυτος ο οδηγος δεν ετρεχε τωρα στην φ1 θα ελεγα αδικια και τοτε θα το συζητουσαμε.σχολιαροπαιδα ειναι τα περισσοτερα χωρις να απαξιώνω τον εκπληκτικο αγών που έκανε.

παρατηρησεις.

1.πολυ ωραίος αγώνας τον απολαυσα
2.ο piguet jr ειναι για f3 και πολυ του είναι :P
3.στον 13 γυρο ο team mate του τον αφηνει να περασει και κλείνει τη γραμμη (επικαιρο) τέλεια στον επόμενο οχι σαν το massa που τώρα ξυπνησε να τρέξει
4.φοβέρες οι προσπεράσεις στην ευθεία τερμιατσμου που τον κολάνε στο τοιχο.και οι προσπεράσεις που ξεχνούσε τα φρένα
Σχόλιο από: xps

...@Θωμα, και για τους υπολοιπους...μπορεις να μου πεις σε παρακαλω ποιος θα κερδιζε το πρωταθλημα του 1990 αν ο Σεννα εβγαινε τελευταιος στη Σουζουκα και ο Προστ πρωτος?επειδη πολλοι νομιζουν οτι το εκανε για να παρει το πρωταθλημα...το χω ξαναγραψει αυτο αλλα μαλλον δε το διαβασε κανεις...δεν αντεχω τις ανακριβειες....οσο για τον φιλο που λεει για το περιστατικο με τον Ιρβαιν η μια σφαλιαρα που του εριξε του ηταν και λιγη.Να τον σαπισει επρεπε αλλα δε προλαβε, τον κρατησαν.Κι αυτο γιατι ο Ιρβαιν εκτος του οτι ηταν μεγαλο κωλοπαιδο παραλιγο να τον πεταξει εξω 3 φορες ενω ηταν ενα γυρο πισω και ο Σεννα πρωτος.
Σχόλιο από: 8wmas

navar ελα σου χω και τον αγωνα του Σουμαχερ....τον τελευταιο του στη Βραζιλια πριν αποσυρθει....λεω μηπως και βρεις τιποτα ομοιοτητες...βεβαια δεν ειναι ο μονος αγωνας του που εκανε οργια και χρειαζοταν ενα Χ πανω δεξια στην οθονη....
Σχόλιο από: 8wmas

αν γινοταν αυτο θα ηταν ισοβαθμοι και δεν ξερω ποιος ειχε καλα αποτελεσματα τοτε...οποτε λογικα εσυ θα ξερεις...να υποθεσω ο Σεννα? δε ξερω φιλε....αυτο που ξερω ειναι το εξης....εχει σημασια? τον χτυπησε εσκεμενα....το να το εκανε για αντιποινα της προηγουμενης χρονιας ή για τον τιτλο τον κανει διαφορετικο χαρακτηρα? λιγοτερο κωλοπαιδο ας πουμε στην πρωτη περιπτωση? δεν τιμωρηθηκε ο Σεννα....αλλα αυτο θεωρηθηκε αγωνιστικο συμβαν ετσι? ενω αν ηταν ο Σουμαχερ ας πουμε δε θα ηταν αγωνιστικο συμβαν αλλα αντικανονικη κινηση...εστω οτι ο Σεννα δεν ηταν κωλοπαιδο σα χαρακτηρας....ηταν ομως πολυ απολυτος στην πιστα φιλε...χρησιμοποιουσε ολα τα μεσα...ακομα και αθεμιτα...το ειχε δηλωσει...ετρεχε για το πρωτο σκαλι...no matter what....
Σχόλιο από: 8wmas

....he would do...(το παρελειψα γιατι εννοειται)
Σχόλιο από: xps

παλι ο Σεννα θα το επαιρνε Θωμα με εναν βαθμο διαφορα ακομα κι αν εγκατελειπε....ελα και ο λογος που το εκανε.........http://www.youtube.com/watch?v=DdRaaBPAS_M........δεσ το κι αν βρεις αλλον οδηγο ever να κουναει το δαχτυλο στη Fia υποσχομαι να μη ξαναγραψω τιποτα για τον Σουμαχερ.Συγκρινε τον με ολες τις κοτες οδηγους που ξερεις και βγαλε τα συμπερασματα τα σου για το αν ηταν ΑΝΔΡΑΣ.....για τα οδηγικα τα εχουν πει ολα οι πιλοτοι δε νομιζω οτι μπορει καποιος να τους αμφισβητησει.
Σχόλιο από: 8wmas

ρε φιλε δε πα να χε και 10 @@....ειπα εγω πουθενα οτι δεν ηταν ΑΝΤΡΑΣ?? ρε μην τρελαινεσαι, εγω δεν ειμαι εδω για να βγαλω το Σεννα κοτα, αμπαλο ή τιποτα τετοια πραμματα...αυτο που κανεις εσυ για το Σουμαχερ δηλαδη....εγω δεν εχω κανα κομπλεξ φιλε μου....το χω ξαναπει οτι οτι και διαβασω εδω μεσα δεν αλλαζω προτιμησεις και αποψεις....εχω πει την αποψη μου για το Σεννα πολλες φορες....και δεν ειναι αρνητικη οσο και αν αυτο πιστευεις...εκει τελειωνει το πραμμα ομως...δεν αλλαζει τιποτα οτι και να διαβασω για το Σουμαχερ...δε σου ζητησα να μη ξαναγραψεις...γραψε οσο και οτι θες φιλε μου....
Σχόλιο από: Skywalker

Θυμηθείτε επίσης στη Σουζουκα το 98 όπου ο Σουμαχερ έκανε 18 προσπεράσεις σε σημεία που απλά δε γίνεται να προσπερασεις. Να σου θυμήσω και κάτι ακόμα xps. Όταν ο Hakkinen πήγε στη Mclaren στον πρώτο αγώνα ήταν πιο γρήγορος από τον Senna στις κατατακτήριες.
Σχόλιο από: Skywalker

Häkkinens McLaren race debut at Estoril was impressive. In his first outing for the team, he outqualified their star driver Ayrton Senna. Unfortunately, when pushing too hard through the final corner of the track during the race, he ran wide onto the dirty side of the kerb, launching the car towards the pit wall. At the time he was running in a point-scoring position. Απόσπασμα από wikipedia
Σχόλιο από: Stamata na eisai malakas

@xps re si tha eisai kai gamw tous malakes telika!
Σχόλιο από: xps

οχι θα ειμαι......ειμαι!!!!....@skywalker ξερεις φανταζομαι οτι ηταν και το μοναδικο που ειχε ο Hakkinen στο βιογραφικο του τα 5 πρωτα χρονια της καρριερας του στην μακλαρεν,.... οτι η μακλαρεν δεν ξανακερδισε αγωνα απο τοτε που εφυγε ο Σεννα μεχρι να πεσει ο Σουμαχερ πανω στον Βιλινεβ το 97 και να μεινει χωρις αντιπαλο ?...και ξερεις φανταζομαι οτι ο Σεννα μετα του ειπε...μπραβο μικρε αλλα δε θα ξαναγινει...(οπως και δεν ξαναγινε)..δεν καταλαβαινω γιατι μου θυμιζεις μονο τα μισα....επισης δεν καταλαβα και τι νοημα εχει ακριβως αυτο.αν θελεις να υποβαθμισεις τον Σεννα...ελευθερα...εδω ειμαστε για να σε διορθωνουμε.
Σχόλιο από: Stamata na diorthoneis

@xps Poion na diorthoneis vre kakomoire anistorite? Ti tou les tou anthrwpou!Tsouzei? Tsouzei? Tsouzei? Tsouzei? Tsouzei? Tsouzei? Xaxaxaxaxaxaxa mclarenakides kakomoirides mia zwh me emas tha xete na kanete apo to 66 ews to 2010 kai sinexizoume!!!! Xaxaxaxaxaxa . Parte ta re akoma mia fora! Xaxaxaxaxa!
Σχόλιο από: Skywalker

Εγώ ένα σου λέω μόνο. Αν ήταν τόσο μεγάλος οδηγός γιατί έκανε μόνο 41 νίκες; Ακόμα και ο Προστ είχε ξεπεράσει τις 50.
Σχόλιο από: Skywalker

Εμένα το ταλέντο δε μου λέει τίποτα από τη στιγμή που δεν μπορείς να το μετατρέψεις σε επιτυχίες.
Σχόλιο από: xps

@skywalker
.Το θεμα με τον Σεννα και την αποκατασταση στην ιστορια εχει τελειωσει...για οτι αλλες αποριες εχεις ρωτα τον συμπαθη φιλο της Φερραρι, ειμαι σιγουρος εχετε πολλα κοινα να συζητησετε.
Σχόλιο από: Skywalker

Δεν είμαι κολλημένος φίλε xps. Τουλάχιστον είμαι λιγότερο απο σενα. Όταν σε κάθε άρθρο που αναφέρει τον Σουμαχερ πας και βγάζεις τη χολή σου αυτό σημαίνει ότι είσαι οπαδός και όχι φίλος του σπορ.
Σχόλιο από: xps

τι στο καλο...γιναν ολοι ξαφνικα φιλοι του αθληματος εδω κι εμεινα ο μονος οπαδος??...ελπιζω να μη φυγει κι ο επιστατης του γηπεδου και με αφησει κλειδωμενο μεσα.οχι τιποτ αλλο παραμονευει κι ο STAMATA και ποιος με γλυτωνει μετα.
Σχόλιο από: mclaren 1979

α ρε δασκαλε xps@ πως του κανεις και παραφεροντε και βριζουν δεν μπορο να το καταλαβω
Σχόλιο από: Petros

Βρε τι ζημιά σας έχει κάνει αυτή η Ferrari; Και όλα αυτά με μία νίκη της! Με 1-2! Αλήθεια δεν μπορώ να φανταστώ τι θα πάθετε αν νικήσουμε και στην Ουγγαρία! Αυτοκτονίες βλέπω αν κάνουμε πάλι το 1-2! Χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά. Θα σας έρθει κόλπος! Περαστικά! (Περιμένω αντιδράσεις ΑΝ κερδίσουμε στο Hungaroring!)
Σχόλιο από: ΜΑΚΑΡΟΝΑΣ

ΑΓΓΛΑΚΙΑ - Η ΚΡΕΜΑ ΠΟΥΤΙΓΚΑΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΗ .... ΤΑ ΠΑΘΗ ΣΑΣ . ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΠΟΥΤΙ(ΓΚΑΫ)ΔΕΣ .... ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ . ! :)
 
 
   
 
 
Εισαγωγή σχολίου
Τα σχόλια που αποστέλλονται δεν περνάνε αρχικά από διαδικασία έγκρισης. Διαβάστε τους όρους χρήσης. Χρησιμοποιήστε την διαδικασία αναφοράς όποτε χρειάζεται.
Όνομα:
Email (δεν δημοσιεύεται):
URL:
Σχόλιο:
ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ:<b></b>, <i></i> - ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ENTER
 
Πόσο κάνει πέντε και δύο;
Βοηθήστε μας να αποφύγουμε τα spam μηνύματα απαντώντας στην απλή ερώτηση που βλέπετε παραπάνω.
Εαν θέλετε να χρησιμοποιήσετε avatar εγγραφείτε δωρεάν στο gravatar.com. Η συμμετοχή σας πρέπει να γίνεται πάντα σύμφωνα με τους όρους χρήσης. Σχετικό link στο κάτω μέρος της σελίδας.
 
     
 
     
  Info  
  © MSFREE
27 Ιουλίου 2010
1:51 μμ
 
  Tools  
 
 
     
     
  Σχετικά  
 
Δουλειά στον προσομοιωτή
Στη Ferrari δουλεύουν υπερωρίες ενόψει του Iταλικού Grand Prix
Δοκιμές στο Vairano
Ο Giancarlo Fisichella βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της F10 για δοκιμές σε ευθεία
 
     
  Share it  
 
       
 
     
     
 
  Paypal»
Μάθε πως
 
 
Ταυτότητα | Διαφήμιση | Επικοινωνία
Πλήρες αρχείο     Γενικό | Formula 1 | MotoGP | Ελληνικοί αγώνες
 
 
Further tributes for Tomizawa from fellow riders
Marks of respect for the Japanese Moto2 rider from...
Capirossi set for surgery
The veteran Italian will undergo an operation on a...
Melandri to leave Gresini at end of season
The Italian rider and team will part ways at the conclusion...
 
 
Η πρώτη επίσκεψη του Lorenzo στο Aragon με μία Yamaha R1
Ο πρωτοπόρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος...
MotoGP Rewind: Sachsenring
Παρακολουθήστε τις καλύτερες στιγμές...
Ο Barbera είχε θετική γνώμη για το Aragon
Ο αναβάτης της Paginas Amarillas Aspar εμφανίστηκε...
 
 
  Το 2006 δημιουργήσαμε ένα τόπο συνάντησης των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σήμερα η βοήθεια σου είναι πολύ σημαντική. Κάντε κλικ και μάθε πως μπορείς να στηρίξεις το αγαπημένο σου site.  
     
   
  Πρωταθλήματα Formula 1:  
   
  Οι ανασκοπήσεις βασίζονται στο μεγάλο αφιέρωμα του 2007  
  Ολοκληρωμένα βιογραφικά:  
   
  Οι βιογραφίες των 50 προσωπικοτήτων του μηχανοκίνητου αθλητισμού  
 
   
   
© 2006-2010 BitsnBytes | Όροι χρήσης Powered by Byte²