FORMULA 1
» Αρχική F1
» Αρχείο ειδήσεων
» Αποτελέσματα
» Βαθμολογίες
» Πρόγραμμα
» Ομάδες / Οδηγοί
» Στατιστικά
» Specials
» LIVE
 
Βαθμολογία
1 L.Hamilton 182
2 M.Webber 179
3 S.Vettel 151
4 J.Button 147
5 F.Alonso 141
6 F.Massa 109
7 R.Kubica 104
8 N.Rosberg 102
 
     
Formula 1
     
 
MotoGP
» Αρχική MotoGP
» Αρχείο ειδήσεων
» Αποτελέσματα
» Βαθμολογίες
» Πρόγραμμα
» Ομάδες / Αναβάτες
» Κινητήρες
» Specials
 
Βαθμολογία
1 J. Lorenzo 235
2 D. Pedrodsa 158
3 C. Stoner 119
4 A. Dovizioso 115
5 V. Rossi 101
6 N. Hayden 99
7 B. Spies 90
8 R. de Puniet 75
 
     
MotoGP
     
 
WRC
» Αρχική WRC
» Αρχείο ειδήσεων
» Αποτελέσματα
» Βαθμολογίες
» Πρόγραμμα
» Ομάδες
» Οδηγοί
» Specials
 
Βαθμολογία
1 S. Loeb 166
2 S. Ogier 118
3 J.M. Latvala 105
4 P. Solberg 90
5 M. Hirvonen 86
6 D. Sordo 77
7 M. Wilson 48
8 F. Villagra 26
 
     
WRC
     
 
WSBK
» Αρχική WSBK
» Αρχείο ειδήσεων
» Βαθμολογίες
» Πρόγραμμα
» Ομάδες/Αναβάτες
» Specials
 
Βαθμολογία
1 M. Biaggi 352
2 L. Haslam 284
3 J. Rea 203
4 C. Checa 189
5 N. Haga 172
6 J. Toseland 160
7 T. Corser 149
8 M. Fabrizio 147
 
     
WSBK
GR F.BMW SLF GT1 GP2 IRC WTCC Αλλα...
 
     
 
Loading...
 
 
Σχόλια
Μπορείτε να αναφέρετε υβριστικά σχόλια ή εκτός των όρων χρήσης με το αντίστοιχο κουμπί στο πάνω δεξί μέρος κάθε σχολίου. Η άσκοπη χρήση της δυνατότητας μπορεί να οδηγήσει στον αποκλεισμό σας από το σχολιασμό του ms|free
Σχόλιο από: Μιχαλης_Renault

@msfree τι ειναι αυτο το graining γιατι ακομα να καταλαβω.Μπορει καποιος να το εξηγησει?
Σχόλιο από: makis

Graining

When a car slides, it can cause little bits or rubber (grains) to break away from the tyres grooves. These then stick to the tread of the tyre, effectively separating the tyre from the track surface very slightly. For the driver, the effect is like driving on ball bearings. Careful driving can clear the graining within a few laps, but will obviously have an effect on the drivers pace. Driving style, track conditions, car set-up, fuel load and the tyre itself all play a role in graining. In essence, the more the tyre moves about on the track surface (ie slides), the more likely graining i
Σχόλιο από: Αντι-φετελ, κιμι, σουμι, αλονσο, μασσα, χαμιλτον, μπατον, ροσμπεργκ, κουμπιτσα/webber ρε!

@Μιχαλης_Renault,γεια σου φιλε μιχαλη,καιρο εχουμε να τα πουμε,δεν ειμαι και εκατο τις εκατο σιγουρος,αλλα απο αυτα που ξερω graining ειναι η κατασταση κατα την οποια τα ελαστικα φθειρονται τοσο ωστε βγαζουν φουσκαλες,πρεπει να εχεις παρατηρησει μετα το τελος του αγωνα τα ελαστικα των οδηγων που ειναι γεματα φουσκαλες;,λιωνει το πελμα των ελαστικων...δες αυτη τη φωτο...http://www.gpupdate.net/en/f1-photos/4464/2010-german-formula-1-grand-prix/159497/#159497...παρατηρησε τα ελαστικα των αλονσο-μασσα πως ειναι,αυτες οι φουσκαλες που βλεπεις ειναι το λεγομενο graining,αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος που γνωριζει καλυτερα,αλλα εγω ξερω οτι αυτο ειναι το graiining.
Σχόλιο από: Ανδρεας-Αλονσο

Ποπο ακομα θυμαμαι τον εκπληκτικο αγωνα του αλονσο εδω το 2006,ισως να ειναι και ο καλυτερος της καριερας του σαν οδηγος,τους περνουσε ολους σαν σταματημενους,μεσα σε 3 γυρους μετα την εκκινηση βρεθηκε 5ος και μεσα σε 7 βρεθηκε σε αποσταση βολης απο τις δυο μακλαρεν των ραικκονεν-ντε λα ροσα,ειδικα η προσπεραση του επι του σουμαχερ ψηφιστηκε απο πολλους ως μια απο τις καλυτερες ολων των εποχων,μετα εριξε γυρο στον σουμι και οδηγουσε γενικα με καταιγιστικο ρυθμο,παντως κριμα που εχασε μια τετοια νικη λογω λαθους των μηχανικων της ρενο οι οποιοι δεν βιδωσαν καλα το μπουλονι του εμπρος αριστερου τροχου,επισης αξεχαστος και ο περσυνος αγωνας με το τρομακτικο ατυχημα του μασσα αλλα και τον ιπταμενο τροχο του αλονσο,να θυμισω οτι περυσι τετοια εποχη σκοτωθηκε στο gp2 νομιζω ενας οδηγος,λογω ενος τροχου που εφυγε απο ενα προπορευομενο μονοθεσιο,φυσικα αυτο το συμβαν ειχε ευαισθητοποιησει τη FIA πολυ τοτε και ετσι παρθηκε η αποφαση η ρενο να τιμωρηθει με αποκλεισμο απο τον επομενο αγωνα,λογω του οτι δεν βιδωσε καλα τον τροχο του αλονσο,βεβαια η ρενο αποφασισε να εφεσιβαλει την αποφαση των αγωνοδικων,κερδισε και βρεθηκε κανονικα στο λιμανι της βαλενθια.το 2007 επισης γραφτηκαν μαυρες σελιδες στη F1 με οσα εγιναν αναμεσα σε αλονσο-χαμιλτον στις κατατακτηριες,αλλα γενικα το 2007 γραφτηκαν οι πιο μαυρες σελιδες.Τεσπα φετος μιας και θα εχει περασει μονο μια εβδομαδα απο τον αγωνα της γερμανιας,και δεν θα αλλαξουν και πολλα,σε συνδιασμο με μερικες αναβαθμισεις που θα φερει η φερραρι,προβλεπω αλλη μια νικη για τους κοκκινους,τη ρεντ μπουλ την περιμενω οπως παντα δυνατη να κοντραρει τη φερραρι,ενω περιμενω την μακλαρεν πιο δυνατη και μεσα στο παιχνιδι της νικης,οπως και να εχει η φερραρι θα εχει πιο δυσκολο εργο γιατι η μακλαρεν σιγουρα θα παρουσιασει αλλη εικονα.Καλο αγωνα να εχουμε και με καλο θεαμα.
Σχόλιο από: Κωστας

@@@msfree,μηπως εχετε κανει καποιο λαθος;ο αλονσο το 2006 δεν εγκατελειψε λογω αναρτησης,αλλα εξ αιτιας ενος μπουλονιου που εφυγε ιπταμενο,επειδει οι μηχανικοι της ρενο δεν το βιδωσαν καλα,ετσι θυμαμαι δηλαδη.
Σχόλιο από: Ανδρεας-Αλονσο

@Κωστας,ωραια η φωτο μου;ειναι η ιδια με την δικη σου,τεσπα βαρεθηκα την R28 θελω κατι πιο συγχρονο,και μαλιστα κατι φετινο.θα την αλλαξω,sorry.Ηδη το εκανα.
Σχόλιο από: Ανδρεας-Αλονσο

Θα ψαξω να βρω μια αλλη της F10 του αλονσο,η μπορει να βαλω την φετινη,θα δω.
Σχόλιο από: Κωστας

@Ανδρεας-Αλονσο,σιγα ρε,κανενα προβλημα.
Σχόλιο από: alra

Οι διαθέσιμες γόμες είναι η πολλή μαλακή και η μεσαία. Λέτε με πολύ υψηλές θερμοκρασίες να χρειαστούν 2 pit stop?
Σχόλιο από: georgealonso

Υπάρχει περίπτωση να έχουμε 2 pit stop στην Ουγγαρία γιατί σύμφωνα με αυτά που είχε πει ο Hirohide Hamasima στη Γερμανία σε περίπτωση που η θερμοκρασία είναι υψηλή η πολλή μαλακή γόμα ενδέχεται να αντιμετωπίσει πρόβλημα με την σταθερότητα και την διάρκειά της. Σύμφωνα με τις προβλέψεις στις 14:00 τοπική ώρα Ουγγαρίας όταν και αρχίζει ο αγώνας η θερμοκρασία θα αγγίξει τους 28 βαθμούς.
Σχόλιο από: Anemos

http://www.youtube.com/watch?v=z6HixXpf9Ns Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι...Απο τις καλυτερες εποχες της F1...
Σχόλιο από: asd

Στην ουγγαρια η mclaren παει παλι για damage limitation και μετα βλεπουμε?
Σχόλιο από: OverTake Master

Όπως είχα γράψει και στις 17/07 μια εβδομάδα πριν τα δοκιμαστικά και των αγώνα της Γερμανίας θα είμαστε στο ίδιο έργο θεατές . Ο αγώνας είναι πολύ κοντά και η τάση θα παραμείνει ιδία . Ξαναβλέπω Aλονσο 1ο για ένα παρά πολύ απλό λόγο σε σχέση με τον ομοσταυλο του . # είναι ποιο σταθερός και δεν έχει πρόβλημα και με τις δυο γόμες # Γενικά πιστεύω οι ferrari σε αυτή την φάση δεν πιάνονται γιατί αντέγραψαν τα καλύτερα από του υπόλοιπους (όχι ότι είναι κακό όλοι το κάνουν ) και τα δοκίμασαν 2 αγώνες πριν . Αλλά το βασικότερο τους πλεονέκτημα είναι ο εξελικτης οδηγός Αλονσο , που τα έκανε να δουλέψουν σωστά . Και αυτό είναι και το πλεονέκτημα του μασσα όποτε έχει καλό μονοθέσιο είναι σε θέση να διεκδικήσει η να ακολουθει , αλλά να εξελίξει ΟΧΙ. Όσο αφόρα τώρα το θέμα της ferrari με τις εντολές , το σίγουρο είναι ΕΝΑ τιμωρήθηκε ΟΧΙ γιατί έδωσε εντολή αλλά για τον τρόπο που την έδωσε , τόσο εξόφθαλμα. ΟΛΟΙ δίνουν εντολές . Και όποιος παρακολουθεί αγώνα με ένα PC διπλά του θα γνώριζε ότι ήταν θέμα χρόνου να το περάσει ο αλονσο σε εκείνη την φάση του αγώνα , μπορεί λίγους γύρους πριν ο μασσα να μπορούσε να υπερασπιστεί την θέση του , κάνοντας τον αλονσο να γαυγίζει, αλλά όχι τότε που δόθηκε η εντολή για να αποφευχθεί η οποιαδήποτε σύγκρουση .
Η Ρεντμπουλ θα είναι γρήγορη αλλά πιστεύω έχει μείνει στάσιμη ..αλλά γρήγορη .
Τώρα για την Μακλαρεν ελπίζω να καταφέρουμε να κάνουμε το ίδιο με την Γερμανία και να πάμε όλοι διακοπές ευχαριστα . Γιατί γυρνώντας θα έχει πάρει φωτιά το πρωτάθλημα αν κάνουν το 1-2 οι ferrari στην Ουγγαρία και η Μακλαρεν θα είναι έτοιμη με τις αναβαθμισεις της για να κερδίσει το πρωτάθλημα και να αλλάξει απλά τον άσσο στα μονοθεσία της.
Σχόλιο από: Kmant76

Καλημερα σε ολους , αν και ηθελα να γραψω σχολιο για το αρθρο του seitan στο αντιστοιχο αρθρο, δεν μπορω γιατι εχουνε κλειδωσει τα σχολια και ετσι θα ηθελα να απαντησω εδω. Πρωτα απο ολα να πω οτι καιρο ηθελα να γραψω κατι αλλα δεν ηθελα να μπλεξω σε οπαδικες αναμετρησεις, τις οποιες και θεωρω αφανταστα βαρετες και αποπροσανατολιστικες συν το οτι καταληγουνε παντα στο να κλειδωσουνε σχολια. Τωρα οσον αφορα στο αρθρο του seitan , δεν εχω διαβασει πιο ευστοχο αρθρο σχετικα με τα team orders ειτε σε ελληνικα ειτε σε ξενα sites τα οποια και διαβαζω καθημερινα...
Ο Seitan εχει απολυτο δικιο ειναι μεγαλη υποκρισια να μιλανε οπαδοι απο τη μια η απο την αλλη ομαδα σχετικα με αυτα οταν ΟΛΕΣ οι ομαδες εχουνε εφαρμοσει το ιδιο κολπακι εδω και παρα πολλα απο οτι φαινεται χρονια, μου προξενει δε ακομα μεγαλυτερη εντυπωση η αφελεια μερικων ή και πολλων γραφοντων και σε αυτο το site οτι αυτα τα εκανε μονο η ferrari, οταν αποδεικνυεται απο την ερευνα που εκανε o seitan οτι ειναι γενικο φαινομενο που εχει και σχετικα ευκολη εξηγηση. Ολες οι ομαδες ειναι εταιριες, αλλες μικρες και αλλες μεγαλες, ολες ομως εχουνε συμφεροντα τα οποια και φροντιζουν να ικανοποιησουν δυστυχως (ή ευτυχως για αυτες) χαλκευοντας τα αποτελεσματα με αυτον τον τροπο. Και αν μας φαινεται περιεργο που γινεται κατα κορον αυτο το πραγμα τα τελευταια 15-20 χρονια (αν και δεν μπορουμε ποτε να ειμαστε σιγουροι ποτε ξεκινησε αφου δεν ξερουμε ποτε τι λεγεται πισω απο τις πορτες) ειναι γιατι οι εταιριες αυτες γιγαντωθηκαν και τα συμφεροντα αυξηθηκαν και η διαχειριση τους δυσκολεψε αρκετα. Οποιοσδηποτε ανθρωπος που εχει βρεθει σε θεση διαχειρισης ευθυνων ειναι σε θεση να το καταλαβει αυτο αρκετα ευκολα....anyway για να μην πολυλογω πιστευω οτι ναι η ferrari θα μπορουσε να το κανει οσο διακριτικα το κανει η mclaren και δεν το εκανε, τι να κανουμε την επομενη φορα και αναλογως της καμπανας που θα φανε απο τη fia θα ειναι μαλλον πιο διακριτικοι, αλλα απο εκει και περα πιστευω οτι πρεπει να αρθει η απαγορευση των team orders γιατι ουτως ή αλλως γινονται....
και για αυτους που εχουνε προβλημα με αυτο καλυτερα να βλεπουν motogp και superbikes....και να μην παιζουν στοιχημα :)
και παλι πολλα μπραβο στον seitan εξαιρετικο αρθρο οπως παντα βεβαια και παρα πολυ ευστοχο

ζητω συγγνωμη αν φλυαρισα....
Σχόλιο από: Κωστας

@OverTake Master,σωστος,συμφωνω απολυτα,τον αλονσο τον διακρινει μεγαλη σταθεροτητα,ξερει να διαζειριζεται καλυτερρα οποιαδηποτε γομα και βοηθαει στη εξελιξη του μονοθεσιου,εξαλλου το παραδεχτηκε και ο μασσα,ειπε λοιπον ο βραζιλιανος σε συνεντευξη του οτι ο αλονσο μας εχει βοηθησει απιστευτα στην εξελιξη του μονοθεσιου,μας εδειξε πραγματα που δεν τα ξεραμε και φυσικα εχει μοναδικο στυλ οδηγησης,ειναι απλα μεσα στην τριαδα των κορυφαιων,και εγω βλεπω στην ουγγαρια να ερχετε η τριτη νικη του αλονσο για φετος,επισης η φερραρι θα φερει και καποιες αναβαθμισεις στο ηδη εκπληκτικο σε αποδοση πακετο που εξελισει εδω και 3 αγωνες.
Σχόλιο από: Κωστας

@OverTake Master,εγω φιλε καταλαβα οτι ο αλονσο νικησε στη γερμανια απο τη στιγμη που πεασε τον φετελ στην εκκινηση και βρεθηκε πισω απο τον μασσα,μολις ειδα τον βραζιλιανο μπροστα απο τον αλονσο ειπα τελος νικησε ο ισπανος,γιατι ειπα η ομαδα σιγουρα θα βοηθησει αυτον που εχει ρεαλιστικες ελπιδες για τον τιτλο,λογικο ηταν ολοι ετσι κανουν,δεν υπηρχε περιπτωση να αφησει η φερραρι τον μασσα να βγει πρωτο,αν ειχε παρει μεγαλη διαφορα απο τον αλονσο,λεμε τωρα,γυρο στα 18 δευτερολεπτα,θα του εκαναν πιτ στοπ στο τελος για να δωσουν στον αλονσο τη νικη,αυτος παει για τον τιτλο,οποτε λογικο ηταν να νικησει.
Σχόλιο από: ablracing

Κατατοπιστικότατο κείμενο, μας βάζει πράγματι στο κλίμα και την ατμόσφαιρα που επικρατεί συνήθως στο Hungaroring...
ΌΜΩΣ έχω να κάνω μια μικρή διόρθωση...ο Damon Hill το 1997 με την Arrows Yamaha τότε, έχασε πίεση λαδιού στο κιβώτιο ταχυτήτων και απλά το μονοθέσιο έφτασε στον τερματισμό με 4η ταχύτητα κολλημένη...Παραλίγο τότε η ομάδα να κέρδιζε τον πρώτο αγώνα της και ο Hill για ακόμη μια φορά να μετατραπεί From Zero to Hero όσον αφορά το πρωτάθλημα του 1997.
Σχόλιο από: ferrari fan

na me thimithite o alonso den tha ine sto vathro
Σχόλιο από: OverTake Master

@Kωστας για μένα δεν υπήρχε θέμα βοηθείας του Αλονσο , η εντολή δόθηκε για την ομάδα , ο Αλονσο όσο τέλειωνε ο αγώνας ήταν πιο σταθερός και πιο γρήγορος και θα έκανε την κίνηση του χαλαρά , ΑΛΛΑ μερικούς γύρους πριν ο μασσα ήταν σε θέση να υπερασπιστεί την θέση του και κινδύνεψαν να συγκρουστούν , οπότε δόθηκε η εντολή και καλά έκαναν . Ο Αλονσο διεκδικεί πρωτάθλημα . τελεία . Και η ferrari είναι πολύ πίσω σχεδόν 100 βαθμούς . τελεία . Όποτε αυτό το αποτέλεσμα ήταν τέλειο για αυτούς . Όσο αφόρα τώρα το θέαμα και το εφ αγωνίζεσθε , αυτά αλλού όχι στην F1 . Το 90 % είναι οπαδοί μιας ομάδας η ενός οδηγού και θέλουν να κερδίζουν αντίστοιχα ο καθένας με οποιονδήποτε τρόπο . Οι υπόλοιποι που απλά βλέπουν F1 ας μην βλέπουν.. τι να κάνουμε ...Μόνο πέρσι έπεσε η τηλεθέαση λόγο αδυναμίας της ferrari και Mclaren να διεκδικούν πρωτάθλημα και πίστεψε με αυτό δεν θα ξαναγίνει ..είναι πολλά τα λεφτά . Όταν έφυγε ο Σουμαχερ φοβόντουσαν όλοι τι θα γίνει αλλά με την μεταγραφή Ραικονεν στην ferrari και Αλονσο στην Μclaren έγινε χαμός άσε που μας ήρθε και ο Χαμιλτον και δεν έχασε τπτ το θέαμα εκτός από πέρσι . Η πίτα είναι μοιρασμένη σε ferrari - Mclaren και ακολουθει ο Σουμαχερ με την ομάδα του όπου αν του χρόνου είναι ανταγωνιστικός να δεις τι θα γίνει ..και Ρενο (επειδή κέρδισε 2 φόρες το δίδυμο ferrari - Σουμαχερ ) και τέλος η wiliams λόγο ιστορίας , και ακολουθουν οι υπολοιποι. Επισης θα σου πω ένα μυστικο ;-0 όποιον οδηγό αγαπούν να μισούν θα αφήσει ιστορία . Αυτό αφορά αντί-Αλονσικους , αντί-Χαμιλτονικους , αντί-Σουμαχερικους , και αντί-Φετελικους . Οπότε δεν φοβάμαι για τπτ το σπορ έχει αρκετούς πρωταγωνιστές και όπως και το εμπόριο αρρωσταίνει αλλά ποτέ δεν πεθαίνει .
Σχόλιο από: Κωστας

@OverTake Master,συμφωνω,κατα τη γνωμη μου ο αλονσο θα περνουσε στα ισα τον μασσα,μπορουσε να το κανει ειχε την ταχυτητα και τη σταθεροτητα,πιστευω η φερραρι θα μπορουσε να αφησει την μαχη μεταξυ τους να εξελιχτει πιο πολυ ωρα,αλλα απο την αλλη θα μου πεις πλησιαζε και ο φετελ,οποτε επρεπε να παρουν γρηγορα μια αποφαση.Τελος φιλε να σου πω οτι εισαι απο τους πιο αντικειμενικους τους οποιους εχω γνωρισει εδω στα σχολια ,αν και εισαι χαμιλτον και μακλαρεν,μιλας σωστα για το αντιπαλο δεος της φερραρι και τον αλονσο,αναγνωριζεις οτι ετσι επρεπε να γινει και ενα ακομα παρατηρησα οτι εισαι ο ενας απο τους τρεις χαμιλτονικους με τους οποιους εχω μιλησει και παραδεχονται καλα στοιχεια που διακρινουν τον αλονσο σαν οδηγο και σαν ηγετο στο να περνει στις πλατες του μια ομαδα και να την εξελισει,συγχαρητηρια.Γενικα μιλας πολυ σωστα.
Σχόλιο από: Κωστας

*ηγετο,ηγετη,συγγνωμη.
Σχόλιο από: OverTake Master

@κωστας +1
Σχόλιο από: Skywalker

@Ανδρεας-Αλονσο Δεν είχε ρίξει γύρω στον Σουμαχερ τοτε ο Αλονσο. Μη λέμε ότι θελουμε. Η διαφορά ήταν στα λάστιχα της Μισελεν σε σχεση με τα Bridgestone που σε βαριά βροχή πήγαιναν πολύ καλύτερα. Θυμήσου λίγο τι του έκανε μετά ο Σουμι στην Κίνα την ίδια χρονιά. Ήταν ο μόνος με Bridgestone στη δεκάδα και προσπέρασε τις Renault για πλάκα.
Σχόλιο από: Ανδρεας-Αλονσο

@Skywalker,αυτο ενοω,οτι τον βολεψαν τα ελαστικα,δεν ειπα οτι τον ξεφτιλησε,ακολουθουσε δαιμονιωδη ρυθμο ο ισπανος...οσο για την κινα ναι το θυμαμαι,οντως φοβερη αποδοση για τον σουμαχερ στις κατατακτηριες,ηταν ο μονος με ελαστικα της ιαπωνικης εατιριας που μπηκε στη δεκαδα,και εκκινησε τελικα 6ος,τη στιγμη που ο επομενος με ελαστικα bridgestone,o φελιπε μασσα,περιοριζοταν στην 13η θεση,με παρεξηγησες δεν λεω οτι θελω η οτι με συμφερει,εγω απλως ανεφερα το γεγονος οτι ο αλονσο ακολουθουσε καταιγιστικο ρυθμο και εριξε γυρο στον σουμι,οκ ξεχασα να πω οτι τα ελαστικα της ιαπαωνικης εταιριας ηταν κατωτερα της γαλλικης σε εκεινον τον αγωνα,συγγνωμη.
Σχόλιο από: Ανδρεας-Αλονσο

Συγγνωμη κωστα αλλα κατι εχει παθει παλι αυτο το gravatar και μου βγαζει τη φωτο σου,αμαν πια,βαζω τη ρενο και μου βγαζει τη φερραρι,ελεος αυτο το gravatar...
Σχόλιο από: Κωστας

@@@Ανδρεας-Αλονσο,βρε δεν πειραζει λεμε,ολοι ξερουμε τι εστι gravatar,δεν ειναι και το καλυτερο,πατως τωρα στην εβγαλε τη ρενο....@@@Skywalker,και εμεις τι να κανουμε που ο σουμι δεν μπορουσε να διαχειριστει τα ελαστικα του,τον εφαγε τον γυρο του ο σουμαχερακος και μην πας να τα μπαλωσεις,απλως ο οδηγαρας ο αλονσαρας εδειξε την οδηγικη του υδιοφυια,αμα ειναι ετσι και ο φιζικελα ειχε Michelin,αλλα δεν πετουσε ετισ οπως ο αλονσο,ο αλονσαρας δεν μπορουσε να κανει τιποτα αν ο φιζικο και ο σουμι και ο καθενας δεν μπορουσε να διαχειριστει τη γομα του,ο ιδιος το εκανε και πετουσε,τοσοι αλλοι ειχαν τα γαλλικα ελαστικα σε εκεινον τον αγωνα,αλλα δεν εκαναν τιποτα,μονο ο μπατον εδειξε να τα διαχειριζεται καλα τοτε,αλλα παρτο χαμπαρι ηταν ενας διαστημικος αγωνας για τον αλονσαρα.



Σχόλιο από: Skywalker

Ποια γόμα να διαχειριστεί. Όλοι λέγανε τότε ότι τα Michelen είχαν προβάδισμα εκείνη τη χρονιά. Γύρω έφαγε αφού του έσπασε η αεροτομή του Σουμαχερ. Όχι στα ίσα. Μη συγκρίνεις την ικανότητα στη βροχή αυτόν των δύο γιατί δε σε παίρνει. Στην Κίνα ξέχασες τι έγινε;
Σχόλιο από: Skywalker

Μεγαλύτερος τσάτσος πάντως από τον Φισικο δεν υπήρξε ποτέ. Στην Κίνα καθόταν δίπλα στον Αλόνσο στην ευθεια για να μην τον περάσει ο Σουμαχερ. Στη Ferrari δεν έχει γίνει ποτέ τέτοιο πράγμα από No2 οδηγό.
Σχόλιο από: Κωστας

@Skywalker,οντως δεν συγκρινονται ο αλονσο ειναι καλυτερος στο βρεγμενο.
 
 
   
 
 
Εισαγωγή σχολίου
Τα σχόλια που αποστέλλονται δεν περνάνε αρχικά από διαδικασία έγκρισης. Διαβάστε τους όρους χρήσης. Χρησιμοποιήστε την διαδικασία αναφοράς όποτε χρειάζεται.
Όνομα:
Email (δεν δημοσιεύεται):
URL:
Σχόλιο:
ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ:<b></b>, <i></i> - ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ENTER
 
Πόσο κάνει πέντε και δύο;
Βοηθήστε μας να αποφύγουμε τα spam μηνύματα απαντώντας στην απλή ερώτηση που βλέπετε παραπάνω.
Εαν θέλετε να χρησιμοποιήσετε avatar εγγραφείτε δωρεάν στο gravatar.com. Η συμμετοχή σας πρέπει να γίνεται πάντα σύμφωνα με τους όρους χρήσης. Σχετικό link στο κάτω μέρος της σελίδας.
 
     
 
     
  Info  
  © MSFREE
Alex Switch
25 Ιουλίου 2010
5:34 πμ
 
  Tools  
 
 
     
     
  Σχετικά  
 
Massa: Πήραμε τo μέγιστo στην Ουγγαρία
Ο Βραζιλιάνος επισημάνει πως δεν θα λειτουργούσε σε εκείνον η στρατηγική του Mark Webber
GP Ουγγαρίας: Webber ανεξαρτήτως συνθηκών
Ο Αυστραλός κέρδισε στο Hungaroring αντιμετωπίζοντας τις αντιξοότητες
 
     
  Share it  
 
       
 
     
     
 
  Paypal»
Μάθε πως
 
 
Ταυτότητα | Διαφήμιση | Επικοινωνία
Πλήρες αρχείο     Γενικό | Formula 1 | MotoGP | Ελληνικοί αγώνες
 
 
Monster Yamaha Tech 3 confirm Cal Crutchlow for 2011
The Monster Yamaha Tech 3 Team is delighted to announce...
Honda pays tribute to Tomizawa
Honda Motor Co. Ltd and Honda Racing Corporation would...
Tomizawa’s accident explained by Race Direction
Race Director Paul Butler, Claude Danis (FIM), Safety...
 
 
Η πρώτη επίσκεψη του Lorenzo στο Aragon με μία Yamaha R1
Ο πρωτοπόρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος...
MotoGP Rewind: Sachsenring
Παρακολουθήστε τις καλύτερες στιγμές...
Ο Barbera είχε θετική γνώμη για το Aragon
Ο αναβάτης της Paginas Amarillas Aspar εμφανίστηκε...
 
 
  Το 2006 δημιουργήσαμε ένα τόπο συνάντησης των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Σήμερα η βοήθεια σου είναι πολύ σημαντική. Κάντε κλικ και μάθε πως μπορείς να στηρίξεις το αγαπημένο σου site.  
     
   
  Πρωταθλήματα Formula 1:  
   
  Οι ανασκοπήσεις βασίζονται στο μεγάλο αφιέρωμα του 2007  
  Ολοκληρωμένα βιογραφικά:  
   
  Οι βιογραφίες των 50 προσωπικοτήτων του μηχανοκίνητου αθλητισμού  
 
   
   
© 2006-2010 BitsnBytes | Όροι χρήσης Powered by Byte²